یک خبر خوب و یک خبر بد؛ باشگاه پردیس بافق که توانسته در رشته فوتسال در کشور به خوبی عمل کرده و ۴ بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شوند را به عنوان خبر خوبی که قبلا منتشر شد داشته باشید و اما خبر بد، قرار شده سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی که محل تمرین تیم پردیس بوده در همین زمان که این تیم نباید دغدغه ای داشته باشد و باید روی بازی های آینده متمرکز شود به مزایده گذاشته شود.
سالن یاد شده تا الان به مزایده گذاشته نمی شده تا برابر با نظر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق جهت حمایت از رشته های ورزشی و تیمهای فعال مورد استفاده قرار بگیرد اما ظاهرا بنا به دستور مدیر کل ورزش استان بدون در نظر گرفتن شرایط گذشته قرار است این سالن به مزایده رود.
باشگاه پردیس اگر تا دیروز با عشق و علاقه بدون پول و امکانات و داشتن هرگونه اسپانسری با چنگ و دندان تلاش کرده تا بهترین کار را ارائه دهد و نام بافق را بلند آوازه کند بعد از مزایده باید مشکل سالن برای تمرین را هم به قبلی ها اضافه کند. اما نکته غم انگیز تر داستان هم زمانی این دو اتفاق است که نشان از بی برنامگی دارد که تنها نماینده فوتسال شهرستان در کشور را در بحبوحه مسابقات کشوری بدون محلی برای تمرین تنها بگذاریم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *