زارعی تنها عضو بانوی شورای شهر بافق فراتر از انتظار

زهرا زارعی عضو شورای شهر بافق خطاب به قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی: مباحث زیادی در حوزه زنان روی زمین مانده و نیاز به توجه ویژه مسئولان عالی رتبه دارد

صحبتهای زهرا زارعی خطاب به قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بزرگترین گردهمایی بانوان شورای اسلامی شهر در تهران: جناب دکتر قالیباف، جامعه زنان نیاز به توجه ویژه از سمت مسئولین عالی رتبه دارد. مباحث زیادی در این حوزه روی زمین مانده از جمله:

کارآفرینی بانوان که نیاز جدی به توسعه و رونق دارد. امروز بانوان نسبت به قبل به خودباوری بیشتری رسیده اند و تمایلشان برای مشارکت اقتصادی و اجتماعی بیشتر شده است. بانوان بافقی با شرایط حداقلی در حال تلاشند تا برنامه های خود را به اجرا برساند. کارآفرینی بانوان آنهم با پیوستهای دقیق فرهنگی و متناسب با شئون زنان نیاز به توسعه و رونق دارد. این بزرگترین حرکت فرهنگی، اجتماعی ست که نتیجه آن وضعیتی بهتر برای اوضاع اقتصادی کشور است که حمایت مجلس را می‌طلبد.

در رابطه با معلمان حمایتی طرح خرید خدمات یک بی عدالتی در حال وقوع است. در این مجلس انقلابی انتظار می‌رود به هر نحو با حمایت از این عزیزان جلوی این ظلم گرفته شود.

در دوران کرونا پرستاران خانم بیش از هر قشر دیگری تحت فشار سختی کار بوده اند لطفا تدابیری بیاندیشید تا این نیروهای ارزشمند مورد عنایت ویژه قرار بگیرند.

ورزش بانوان اگر مورد حمایت مسئولین عالی رتبه قرار بگیرد روند کار برای این مهم هموار تر میشود‌.بیمه زنان سرپرست خانوار را در برنامه های خود قرار دهید.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *