بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم این ایام را به مردم شهید پرور بافق تبریک گفته ان شاءالله در چهل ساله دوم انقلاب بتوانیم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ترسیم کردن قدم برداریم. یکی از خواسته های مردم ، فعالین اجتماعی از شورای اسلامی شهر و شهردار، شفاف سازی میزان درآمد حاصله از ۲ در صد فروش معادن و هزینه کرد آن میباشد که در شش ماهه اول گزارش آن را در قالب برنامه ۵ ساله تقدیم مردم فهیم بافق کردیم. لذا از آقای دکتر حمیدیان مدیر عامل محترم سنگ آهن مرکزی ایران – بافق انتظار داریم نسبت به شفاف سازی حقوق قانونی ۵۶۰۰۰ نفر مردم بافق از محل ۲ در صد فروش مصوبه ۱۳۸۶ هئیت دولت جمهوری اسلامی ایران که بایستی در حوزه عمرانی شهر هزینه شود تسریع نمایند.
همانطور که حضورا بصورت فردی و جمعی اعضای شورای اسلامی شهر بافق تاکید داشته اند لازم است در ماه های آخر سال از محل طلب ۲ درصد بگونه ای واریزی داشته باشند که شهرداری در پرداخت مطالبات پیمانکاران با چالش و درخواست خسارت از سوی آنها مواجه نشود. در رابطه با پیشنهاد شفاهی مدیر عامل محترم بافق بایستی عرض کنم موضوع سرمایه گذاری از محل ۲ درصد با هدف در آمد پایدار که جز برنامه های شورای اسلامی شهر بوده و هست، هر چند این در خواست قابل بررسی است اما تاکنون شورا چنین پیشنهادی را بصورت مکتوب دریافت نکرده است.
و خواسته دیگر مردم و فعالین اجتماعی و شورای اسلامی شهر از مدیرعامل محترم شرکت تهیه و تولید است که همانطور که در نشست های حضوری با درخواست شورای اسلامی شهر موافقت کردند در قرارداد های منعقده با برندگان مزایده معادن به تامین خوراک منطقه، ۲ درصد فروش و مسئولیت های اجتماعی بصورت شفاف اشاره نمایند تا شهرستان در احقاق حقوق خود با چالش روبرو نشود.
عضو شورای اسلامی شهر بافق، محمد علی آخوندی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *