شورای ششمی ها برخلاف روزهای اول و حواشی آن در حال نزدیکی بیشتر به یکدیگر بوده و به نظر می رسد مناسبات این شورا در حال تنظیم کامل بروی منافع شهرستان و مردم و حرکت به سمت تصمیم گیری های پخته تر و به دور از احساسات باشد. در مناسبات جدید نقش برخی افراد را نمی توان نادیده گرفت اما ما باید به این درک برسیم که مهم افراد نیستند بلکه در کل آن چیزی که مهم است برایند کار است و قطعا اتحاد در هر کار جمعی باعث تاثیر بیشتر پیگیری ها شده و اجازه سوء استفاده از اختلاف به هیچ کسی به ضرر مردم و شهرستان داده نخواهد شد.

تاکید رئیس شورای شهر به اتحاد و همدلی پس از اتفاقات اخیر سنگ آهن، پیگیری های شروع شده شورای ششم در مقوله مرزهای جغرافیایی هر چند می تواند منسجم تر و موثرتر صورت گیرد و اظهار نظرها و تحرکات دیگر شهرستانها نیز بهتر رصد شده و با حساسیت و عکس العمل به موقع و مناسب مسئولین شهرستان همراه باشد قابل قبول است.

جلسات شورای ششمی ها و ورود جدی رئیس شورای شهر به بحث تامین خوراک صنایع فولادی منطقه که باید با همراهی دیگر مسئولان از جمله امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار حتی همراهی استاندار ادامه پیدا کند که در صورت اتحاد در این زمینه میزان موفقیت صد در صدی است و بعدا با نهادینه شدن این امر می تواند کاری ماندگار در پرونده شورای ششم ثبت کند. 

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *