صحبتهای مهم، کلیدی و منطقی محمد علی آخوندی، نماینده شورای اسلامی شهر بافق در شورای استان

تغییر مدیریت با ویژگیهای دلسوز، انقلابی و متخصص می تواند تکمیل کننده حرکت مدیریت قبلی و رفع احتمالی کاستی ها باشد

مردم شهرستان بافق مستحق پیشرفت و آبادانی شهر و روستاها و تحقق رفاهیات مناسب هستند، قطعا این امر در سایه امنیت و آرامش رقم خواهد خورد. هرگونه فعالیتی اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سایه امنیت و آرامش هست. هر سرمایه گذاری که بخواهد در منطقه ای سرمایه گذاری کند یکی از مولفه های تعیین کننده وجود امنیت و آرامش در آن منطقه هست و قطعا ما باید همیشه به این مولفه توجه داشته باشیم و در جهت تحقق این امنیت و این آرامش تلاش بکنیم.
از دیگر موارد که ما باید مورد توجه قرار دهیم جلوگیری از خام فروشی است که این امر با تکمیل صنایع جوار معدنی در منطقه ما محقق می شود. و باید علاوه بر تحقق صنایع بالادستی صنایع پایین دستی و تولید ورق را در دستور کار قرار دهیم. سرمایه گذاری های عظیمی در پیش روی شهرستان است و ما بایستی برای شکل گیری این سرمایه گذاری به مولفه تامین امنیت و آرامش توجه داشته باشیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که نامگذاری سال را با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها نامگذاری کرده اند ایفای نقش داشته باشیم.
تامین آب صنایع از مسیر مطمئن که دریای عمان می تواند باشد از دیگر مطالبات ماست و دیگر مواردی که در این مجال نمی گنجد، قطعا مدیریتی در این چرخه عظیم نقش کلیدی دارد و مطالبه شما عزیزان شاغل در معادن بهره گیری از مدیری دلسوز، انقلابی و متخصص می باشد لذا تغییر مدیریت آن هم با ویژگیهای فوق می تواند تکمیل کننده حرکت مدیریت قبلی و رفع احتمالی کاستی ها باشد. لذا از شما عزیزان دلسوز خواهشمندم هوشمندانه عمل نموده و تسهیل کننده آبادانی شهرستان بافق باشید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *