نامه مطالبات مردمی در تریبون آزاد توسط دانشجوی انقلابی محمد امین طلایی به وزیر اقتصاد تحویل شد. این دانشجو هنگام تحویل نامه در مورد تریبون آزاد و مسائل و مشکلات مردم اعم از اشتغال جوانان، مشکلات اقتصادی مردم، عزل و نصب مسئولین، مسائل تامین اجتماعی، سهامداران کارخانه کاشی، ذوب روی و … توضیحاتی را ارائه نمود.
متن نامه به شرح ذیل می‌باشد:
باسمه تعالی
ریاست محترم جمهور
جناب آیت‌الله رئیسی
باسلام و احترام
نظر به این مطلب که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تاکید فراوانی بر کرسی های آزاد اندیشی دارند و اینکه یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر، حوزه فعالیت های مسئولین می‌باشد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بافق تصمیم گرفت تا با اجرای تریبون آزاد به صورت ماهیانه و هر ماه در یک موضوع خاص به فرمان امام جامعه لبیک بگوید.
در این راستا دغدغه ها و مطالباتی که توسط مردم ارائه می‌شود را در قالب یک نامه رسمی به مسئول مربوطه فرستاده و متن نامه رسانه ای می‌شود و در صورت پاسخگویی مسئول مربوطه، متن پاسخ هم رسانه ای می‌شود.
لذا ستاد امر به معروف شهرستان بافق به مناسبت تشریف فرمایی شما به استان یزد، پنجمین برنامه تریبون آزاد خود را با موضوع “حرف دل با رئیس جمهور” برگزار کرد که در این تریبون مردم انتظارات و مطالبات خود را از دولت شما بیان کردند و از شما انتظار دارند پیگیری شود.
ان شاءالله مطالبات مردم به نحو احسن مورد بررسی قرار بگیرد. صوت و تصویر کامل صحبت های مردم موجود می‌باشد.
خلاصه ای از مطالبات مردم به شرح ذیل می‌باشد که مردم از ریاست محترم جمهور انقلابی انتظار دارند ترتیب اثر داده شود:
۱. آنچه که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکلات اقتصادی است و اینکه نظارتی بر روی بازار وجود ندارد مردم با روی کارآمدن دولت شما امیدوار شدند که دیگر گرانی اتفاق نیافتد و مشکلات کمتر شود، سوال ما این است که چرا دوباره در بحث خودرو و موارد مختلف گرانی و افزایش قیمت صورت گرفته است؟ چرا دلار به این قیمت رسیده است در صورتی که وزیر شما وعده داده بود که به ۱۵ هزار تومان می رسد؟ چرا هنوز یارانه‌ها با وجود این گرانی‌ها ۴۵هزار تومان می باشد؟ باید فکری برای حقوق های پایین برداشته شود، برخی از حقوق ها زیر خط فقر می باشد. اینکه توصیه به ازدواج و فرزندآوری می‌شود لازمه اش این است این است که مشکلات اقتصادی مردم حل بشود.
۲. از شما خواهشمندیم که فرهنگ را دریابید. بی‌حجابی، بالا رفتن سن ازدواج، سگ‌گردانی و غرب گرایی به شدت بیداد می‌کند
۳. در مورد واکسیناسیون مطالبه ما این است که اقناع سازی و شفافیت صورت بگیرد. چرا در این زمینه به طب سنتی اهمیت داده نمی‌شود؟ دغدغه خانواده‌ دانش‌آموزان این است که چرا باید واکسیناسیون اجباری برای دانش آموزان انجام بشود؟ چرا به جای سیاست اجبار، سیاست اقناع اجرا نمی‌شود؟ این مسئله برای خانواده ها با روانی شدیدی داشته است
۴. شهرستان بافق نیاز به پزشکان متخصص دائمی دارد، تجهیزات پزشکی در شهرستان دچار کمبود است که خواهشمندیم پیگیری شود
۵. درخواست جدی ما از شما این است که هر چه زودتر مسئولان میانی که انگیزه‌ای برای کار ندارند را عوض کنید،چرا باید بعد از گذشت چهار ماه هنوز مسئولان دولت قبل بر روی کار باشند؟
۶. از شما بابت سفرهای استانی که به صورت هفتگی انجام می‌شود تشکر ویژه داریم.در مورد نظام آموزشی و امکانات آموزشی متذکر می شویم که دچار کمبود می‌باشیم، مدارس امکانات آزمایشگاهی ندارند،خواهشمندیم درس‌هایی که در کتب درسی طراحی می‌شود به گونه‌ای باشد که امکانات آنها هم فراهم بشود، در مورد تحصیل افاغنه در این کشور هم برنامه ریزی صورت بگیرد.
۷. نکته مهم اینکه در شهرستان بافق قیمت زمین و مسکن به طور سرسام آوری بالا رفته است که خواهشمندیم هم دولت محترم هم دادستانی در این زمینه ورود کرده و متخلفین را شناسایی کنند. از شما خواهشمندیم یک تیم نظارتی قوی تشکیل دهید تا در مورد گرانی ها ورود کرده و نظارت صورت بگیرد       
با تشکر
ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بافق

#گشت_ارشاد_مسئولین
#راحت_حرفت_رو_بزن
#واجب_فراموش_شده
#بی_تفاوت_نباشیم
#تذکر_لسانی_نظارت_همگانی
#امر_به_معروف_نهی_از_منکر
#خوبیها_را_تمرین_و_انتشار_دهیم
#یزد
#بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *