در مسابقات استانی مچ اندازی بانوان که در تاریخ ۲۷ آبانماه برگزار شد، ورزشکاران بافقی که در قالب تیمهای پیکرتراشان، پهلوانان و امپراطوری ها در این مسابقات حضور داشتند جمعا با کسب ۵۰ مدال به این مسابقات پایان دادند.

سمیرا خواجه بافقی رییس کمیته مچ اندازی استان یزد با اعلام این خبر ضمن تبریک این پیروزی به مردم بافق و جامعه ورزش شهرستان به عصر بافق گفت: این مسابقات در سطح استان و با حضور ۱۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.
وی افزود: بانوان ورزشکار شهرستان که ۳۸ نفر و از سه باشگاه بدنسازی پیکرتراشان، پهلوانان و امپراطوری ها بودند توانستند با تلاش خود ۵۰ مدال شامل ۲۴ طلا، ۱۷ نقره و ۹ برنز از این مسابقات را به خود اختصاص دهند.
خواجه بافقی گفت: از بین سه باشگاه بافقی شرکت کننده که همگی حضور خوب و پر قدرتی داشته و با آمادگی بالا شرکت کرده بودند تیم امپراطوری ها توانست مقام اول در این مسابقات را کسب کرده و کاپ برتری را به خود اختصاص دهد.
رئیس کمیته مچ اندازی استان یزد ضمن تشکر از باشگاه سنگ آهن، اداره ورزش و جوانان، هیات ورزشهای همگانی و مدیریت باشگاه بدنسازی بافق و شرکت کنندگان از مسئولان خواست حمایت خود را در رشته هایی که شهرستان بافق توان بیشتری برای کسب مقام و مدال دارد بیشتر کنند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *