شهردار بافق: برنامه پنج ساله عملیاتی-راهبردی شامل یکصد و پنجاه پروژه زمان بندی شده در بافق اجرا می شود.

به گزارش عصر بافق؛ مراسم معارفه شهردار بافق با حضور جمعی از مسوولین استانی و شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، شهردار بافق گفت: در چهار سال گذشته، پروژه های متعددی در حوزه های عمرانی، شهرسازی، خدماتی فرهنگی، گردشگری و اجتماعی در شهر انجام شد.
سید علی نوروززاده ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از بودجه شهرداری صرف هزینه های عمرانی شد و علی رغم وقفه حاصل از مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، پیشرفت نسبی خوبی در پروژه ها رقم خورد.
وی اجرای طرح جامع شهری، اتوماسیون اداری، بازآفرینی شهری را از جمله فعالیت های شهرداری عنوان کرد و افزود: برنامه پنج ساله راهبردی-عملیاتی تدوین شده و بیش از یکصد و پنجاه پروژه زمان بندی شده در طول این دوره در بافق به بهره برداری می رسد.
فرماندار بافق نیز در این آیین، توانایی برقراری ارتباط با مردم، تعامل با کارکنان شهرداری و شورای شهر، ارتباط خوب با مسئولان شهرستان و مجموعه وزارت کشور را از ویژگی های یک شهردار موفق خواند و گفت: بعد از سه دوره مسوولیت نوروززاده در هر سه مورد به خوبی عمل کرده است و مدیری موفق و با تجربه است.
سید مهدی طلایی مقدم رفاه شهروندان در حوزه ساماندهی معابر و کوچه های شهر، تحقق خدمات رفاهی و تفریحی را مورد تاکید قرار داد و از شهردار بافق خواست با هم فکری و مشورت با اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان، گام های موثری همچون گذشته بردارند.
در پایان نیز یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد خاطرنشان کرد: در تمامی ارزیابی‌های استان برای شهرداری‌ها، شهرداری بافق همواره رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *