در حالی که مردم در روزهای آخر دولت تدبیر و امید برای تغییر روزشماری می کردند، دولت جدید هر چند با عزم جزمی برای خدمت به مردم شروع بکار کرده اما تغییرات قطره چکانی لطمه ای جبران نشدنی به اعتماد مردم در ابتدای مسیر خواهد زد.

بلاتکلیفی سم مهلک مدیریت این روزهای کشور است و کار کردن با مدیرانی که در حال پیگیری و ادامه سیاستهای گذشته هستند واقعا معنایی ندارد. در پستهای مدیریتی برای بهره وری بالاتر و خدمت بیشتر به مردم و استفاده از ایده های نو و پیش برنده امور معمولا تغییر بعد از هر ۴ سال اتفاق میفتد و گفته می شود در یک دوره ۴ ساله یک مدیر می تواند تمام توان خود را به منصه ظهور رساند و بعد از آن دیگر دچار روزمرگی خواهد شد.
برای دمیدن روح تازه در هر جایگاهی و طراوت دادن به محیط تغییر الزامی است و این تغییر اگر به سمت اصلاح و با معیارهای درست باشد باعث شکوفایی بیشتر شده و منابع انسانی هر جامعه ای را پرورش خواهد داد. آن چیزی که در این مدت از فاطمی، استاندار یزد دیده شده سعی در محرومیت زدائی از مناطق کمتر برخوردار، برقراری عدالت و توسعه متوازن در استان است که این امر باید با تغییر مدیران و جایگزینی آنها با نیروی همراه با دولت مردمی باشد. 
جدا از بحث هایی که هر استانداری باید در نظر داشته باشد بخش عمده ای از بحث عدالت و توسعه متوازن در هر استانی نحوه بکارگیری منابع انسانی از شهرستانهای مختلف و تخصیص صحیح بودجه به شهرستانها است که این دو مقوله طی سالها نادیده گرفته شده است به طوری که سهم دو شهرستان در استان در بدست گرفتن صندلی های مدیریت تقریبا با تمام استان برابری می کرده و همچنین با وجود پیگیری های مستمر در هیچ زمانی بودجه اختصاص یافته به شهرستانها به تفکیک اعلام نشده که خود نشان از بودن ریگ به کفش برخی از مدیران استان در این مقوله می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *