نشست تعاملی نیروی انتظامی و پلیس فتا با رسانه های شهرستان پیرامون درج اخبار در فضای مجازی و رصد کانال ها و پیج ها و تولید محتوا با موضوعات مختلف از جمله طلاق، خیانت، فرار از منزل و… در فضای مجازی برگزار شد.
به گزارش عصر بافق؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این نشست گفت: فضای مجازی بحث مهم کشور است حتی مقام معظم رهبری هم در بیاناتشان گفتند که اگر من رهبر نبودم پیگیر فضای مجازی می شدم.
سرهنگ روح الله مرادی افزود: این فضا در کنار خوبی هایی که دارد معضلاتی نیز دارد، با یک خبر می شود آشوبی درست کرد یا آشوبی را خواباند.
وی تصریح کرد: ما از رسانه ها می خواهیم که در بحثهای اجتماعی و تهدیدات خانواده و فضای مجازی و آسیب های آن و فرهنگ سازی با ما همکاری کنند متاسفانه در کل کشور در بحث آموزش و فرهنگ سازی ضعیف هستیم، اکثر موارد بعد از خسارت ها دنبال راه چاره هستیم، در رابطه با فضای مجازی نیز باید آموزش دیده شود.
جانشین فرمانده انتظامی بافق بیان داشت: در رابطه با فرهنگ رانندگی، نگهداری وسایل و حفاظت بیشتر و رعایت موارد ایمنی در رابطه با سرقت مورتوسیکلت و خودرو باید بیشتر کار شود، دیده می شود تجهیزات ایمنی خودروها ضعیف است، درب خودرو را باز گذاشته میشود یا شیشه خودرو پایین است، سوییچ روی ماشین، موتور بدون قفل می گذارند حتی برخی مواقع برای خرید ماشین را روشن می گذاریم، می شود در رابطه با هشدارهای پلیسی با پلیس همکاری کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *