چیزی از بافق نمانده، از هر طرف همه تکه ای می برند، شرکت سنگ آهن در حال نابودی است، صباغیان به جای گیر دادن به دولتی که هنوز نیامده مرزهای شهرستان خودش را پیگیری کند و برای سنگ آهن نیز راه نماینده کرمان را برود تا سهام سنگ آهن به صندوق برگردد.

“دکتر پورابراهیمی خبر داد: مصوبه دولت در مورد واگذاری سهام شرکت های وابسته به صندوق فولاد (ذغالسنگ) خلاف قوانین و مقررات است و ابطال مصوبه دولت در هیات تطبیق در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار خواهد گرفت. در نشست مشترک دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیران صندوق فولاد نیز به تشریح کامل موضوع پرداخت و بیان کرد: آنچه در سال گذاشته نیز با مجموعه توافق شده این است که سهام شرکت ذغال سنگ کرمان در مجموعه صندوق فولاد چه به صورت مستقیم متعلق به بازنشستگان فولاد و چه به صورت غیر مستقیم از طریق شرکت سرمایه گذاری مالکیت آن به روال سابق استمرار پیدا کند.
مدیرعامل صندوق فولاد نیز گفت: هیچگونه اقدامی از طریق این صندوق بابت موضوعات مربوط به واگذاری انجام نشده و نام شرکت دالاهو نیز حذف شده و عملا مجموعه جدید با عنوان شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد با سهام ۱۰۰ درصد متعلق به مجموعه فولاد در دستور کار قرار گرفته و دغدغه ای که نمایندگان کرمان بابت کارگران و کارکنان شرکت ذغال سنگ دارند از این جهت موضوعیتی ندارد.”

آقای صباغیان اگر شرکت دالاهو خوب نیست و وجود آن سدی است برای پیگیری بندهای صورتجلسه معروف خصوصی سازی مورخ ۹۳/۶/۹، الان زمانی است که می توانید در کنار نماینده کرمان قرار بگیرید و مانند آنها سنگ آهن را به زیرمجموعه مستقیم صندوق بازگردانید و اگر الان پیگیری این کار را نکردید و فرصت از دست رفت هرگونه تبعات بعدی این امر که اولین قدم آن واگذاری سهام سنگ آهن در بورس بدون انجام کامل تعهدات خصوصی سازی به زودی است بر عهده شما خواهد بود.

  1. رضا محمدی

    بابا این طرف اصلا حالیش نیست ، چه توقعی از این بابا دارید . چقدر بافقیها … که کسی را به مجلس فرستادند که الفبای دیپلماسی کار اداری و قانون گذاری را بلد نیست !!! این آدم فقط عشقش داد و هوار راه انداختن و هیاهو کردن است پس لطفا از در …. حاجت طلب نکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *