رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ادارات دولتی و بانک ها تعطیل هستند اما واحدهای صنعتی و معدنی شامل آن نمی شود،گفت: تاکنون ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری مبنی بر تعطیلی واحد های تولیدی،صنایع و معادن نداده است و ما نیز تابع قانون و مقررات هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت برگزار شد.

غلامرضا پور مدیر HSE شرکت در خصوص وضعیت کرونا در شرکت گفت:
خوشبختانه اکنون با طرح ها و سختگیری های که اعمال شد از جمله لغو مرخصی ها و سفرها،رقم‌ ابتلا رو به کاهش است .

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ادارات دولتی و بانک ها تعطیل هستند اما واحدهای صنعتی و معدنی شامل آن نمی شود،گفت: تاکنون ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری مبنی بر تعطیلی واحد های تولیدی نداده است و ما نیز تابع قانون و مقررات هستیم و امکانات بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و تسهیل شرایط برای کار فراهم شده است اما متاسفانه به این موضوع توجه نمی شود که کاهش تولید سبب کاهش درآمد مجموعه و کارکنان می شود.
فلاح مبارکه با اشاره به تلاش شرکت سنگ آهن برای خرید واکسن،گفت: با اعلام واحد HSE شرکت از پرسنلی که سن آنان بالای ۴۵ است خواسته شد تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و در غیر آن اگر فرد سهل انگاری کرده و واکسن نزند و مبتلا به کرونا شود ، به هیچ وجه کارکرد آنان تایید نخواهد شد.

وی در بحث تعطیلات روز تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا تمامی خطوط از استخراج تا گندله سازی فعال است و معاونت منابع انسانی نیز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار تولید و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به عدم تعطیلی معادن صنعتی و معدنی در اطلاعیه این موضوع را اعلام نماید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن اضافه کرد: همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرخصی تا سقف ۲ روز موافقت خواهد شد.
@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *