نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر بافق با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد و آن ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش عصر بافق؛ رییس شورای شهر بافق در این نشست در خصوص انتخاب شهردار بافق گفت: جلسات مکرری تشکیل شده و پیشنهاد شد از بین افراد شاخص شهرستان و خارج شهرستان دعوت و رزومه و برنامه خود را ارائه دادند.
علی اصغر رنجبر گزینه هایی که برنامه فرستادند را نوروززاده، سلیمانی، محمدباقری، پورملایی و پورامینی هستند عنوان کرد و افزود: فاکتور های سنجش فرهنگی اجتماعی، عمران و شهرسازی، درآمد پایدار، شهر هوشمند، فضای سبز و برنامه ها بود.
وی بیان داشت: تا این لحظه تصمیم نهایی گرفته نشده است و اختلاف نظر هست که طبیعی است و تا چند روز دیگر نظر نهایی اعلام می شود.
رییس شورای شهر بافق در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بحث انتخاب مسوولیت ها اختلاف نظر و سلیقه هست اما اختلاف و بحثی نداریم.
رنجبر ادامه داد: خود سردار پیام وحدت صادر کرد و به تصمیم اعضای شورا اهمیت دادند و مردم هم اجازه دهند ما طبق برنامه خود برای خدمت رسانی پیش برویم.
در ادامه جلسه محمد رنجبر عضو شورای شهر بافق در خصوص معدن چاه گز گفت: چاه گز یک مجموعه بلوک معدنی است که بخشی از آن مال بافق بوده و هست و بخشی در بهاباد است و از این شفاف تر نمیتوانم بگویم بگذارید ما به نتیجه برسیم بعدا اعلام می شود.
وی افزود: چاه گز دو درصد را پرداخت می کند فقط فسفات پرداخت نمی کند که در حال پیگیری هستیم.
این عضو شورای شهر در خصوص بدهی سنگ آهن عنوان کرد: تا کنون سنگ آهن عوارض صادرات نمی داد اخیرا طبق نامه دیوان معادن موظف به پرداخت عوارض دو درصد فروش صادرات شدند که مدیرعامل هم پذیرفته همچنین میزان بدهی عوارض دو درصد فروش سنگ آهن طی پانزده روز اخیر اعلام می شود اما تاکنون فلات و سنگ آهن همکاری خوبی در زمینه پرداخت عوارض داشتند.
رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: بحث بورسی شدن فعلا مسکوت است و ما باید مواظب باشیم تا شهر دچار ضرر نشود.
در ادامه نشست شهردار بافق بیان داشت: بحث هایی در فضای مجازی مطرح می شود که در حیطه وظایف شهرداری نیست سعی می کنیم اطلاع رسانی کنیم و ادارات مرتبط پیگیری لازم را انجام دهند.
سید علی نوروززاده گفت: اگر در خصوص تندیس های سطح شهر که همگی در کارگروه های تخصصی بررسی می شود انتقادی است با ذکر دلیل تخصصی مطرح شود.
وی برنامه های خود در صورت انتخاب مجددش به عنوان شهردار را حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی، طرح های جامع و تفصیلی شهر برنامه راهبردی و عملیات شهرداری در نظر گرفته می شود‌ عنوان کرد و افزود: نظر کاندیداهای شورای شهر که رای نیاوردن نیز در نظر گرفته می شود.

  1. ناشناس

    به اسم تجلیل از شهدا و بزرگان شهر را پر از مجسمه کردین و بر خلاف منش و هدف شهدا حرکت میکنید . بعد از شهر میادین شهر معروف شده به شهر مجسمه ها. تندیسها و مجسمه هایی که هیچ جایگاه و جلوه بصری هم نداره

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *