شورای ششم از تعدادی افراد دعوت به ارائه رزومه و مصاحبه می کند و برابر با قانون برای تعیین شهردار نیاز به سه رای از اعضاء می باشد که این امر ظاهرا کار را برای شورای دو، دو، یک کمی سخت کرده است و اما با توجه به نتیجه ای که غیر رسمی اعلام شده و به گوش می رسد ظاهرا دعوت از افراد نمایشی بوده چرا که نتیجه دو نفر هستند که هر کدام گزینه یکی از تیم های دو تایی است و نکته جالب داستان هم حذف شدن تمام گزینه های با مدارک مرتبط با کار در سمت و کسوت شهردار که طبق قانون گذشته باید و طبق قانون جدید بهتر است از مدارک عمران، معماری، شهرسازی و … استفاده شود.
یعنی آقایان داود پورامینی با مدرک مرتبط و سالها کار در قسمتهای مختلف شهرداری و رزومه بخشدار بخش مرکزی بافق، عباس ملایی پور، رزومه شهردار اسبق با مدرک مرتبط و سالها کار در قسمتهای مختلف شهرداری بافق و یزد، نادر محمد باقری با مدرک مرتبط و سالها کار در شهرداری و زمینه های عمرانی و فاضلاب شهری سنگ آهن، سید محمد سلیمانی با مدرک مرتبط و سالها کار در شهرداری بافق همگی حذف می شوند حالا با کدام متر و معیار را نمی دانیم.
با توجه به اینکه پس از انتخاب شهردار برای عزل احتمالی او در آینده باید چهار نفر با هم برای برکناری رای مثبت دهند و امکان برکناری گزینه تیم های دو نفره با وجود مخالفت دو نفر اصلا وجود ندارد همین امر احتمالا باعث شده کمی شکاف در این گروهها ایجاد شود. گزینه یکی نوروززاده و گزینه دیگری هم به بهانه مثلا تغییر امیرزاده هست اما نظر آخوندی را به عنوان عضو پنجم و مستقل نمی دانیم. حالا باید دید که انتخاب شهردار با نظر و رای کدام نفرات نهایی می شود و گروههای دو نفره قرار است چطوری با هم کنار بیایند؟ اما پیش بینی ما با توجه به شناخت از سردار آخوندی عدم دخالت در این فرایندی است که با توجه به اتفاقات گذشته ظاهرا شفاف صورت نگرفته و به احتمال زیاد بنابر با ملاحظات آینده که کاملا مشخص است و بعدا به آن بیشتر خواهیم پرداخت امیرزاده از دور خارج شود.

اما نظر ما:
اولا انتخاب شهردار و فرآیند آن غیرشفاف است و بهتر است پرسشنامه ها به همراه آیتم هایی که بررسی شده یا قرار است بررسی شود به همراه امتیازات هر نفر برای عموم مردم منتشر شود. 
دوما: شهردار نوروززاده خوب کار کرده اما اگر قرار به تغییر و بهتر شدن شرایط خدمت رسانی به مردم است بهتر است از گزینه هایی که واقعا تغییر را ایجاد می کنند و مدارک مرتبط دارند استفاده شود.

  1. ناشناس

    تحلیل دقیق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *