عدم پاسخگویی نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی، تعطیل کردن جلسات گزارش دهی کارگروه توسعه شهرستان بافق، گذاشتن جلسات یک طرفه و سخنرانی های طولانی و خسته کننده، گزارش امور عادی شهرستانها که قبل از داشتن نماینده بومی هم بوده، شرطی کردن پاسخگویی و مشخص کردن زمان برای پاسخ به سوالات بیشمار مردم و همان کانال محدود پاسخگویی در یکساعت که اصلا امکان شفاف کردن این حجم از موارد و مشکلات شهرستان در این زمان محدود وجود ندارد را نیز قفل کردن و با واسطه جواب دادن هم واقعا نوبر است.
این امر عدم‌ پاسخگویی نماینده به افکار عمومی و مردم و دور شدن از مردم، کم کم به اطرافیان نماینده نیز در حال سرایت است به طوری که مدیران که وی پیگیری کرده تا مدیر شوند نیز اصلا به مردم و رسانه پاسخگو نیستند. حرکت مدیران وابسته به جبهه اصلاحات برخلاف شعارهای فریبنده و زیبای دموکراسی و نقش رسانه به عنوان رکن چهارم آن در شکایت از رسانه مستقل، تهدید به اخراج خبرنگار از کار، تحت فشار قرار دادن دلسوزان واقعی شهر نمایان است و از دیگر اثرات نظارت برخی ناظرانی است که جبهه های خودی غیرخودی درست کرده اند. در این زمان مطالبه گری، حق گویی و استقلال در سخت ترین مسیر خود قرار گرفته است که امیدواریم با استقرار دولت جدید این رویه به خوبی به نفع مردم و منافع مردم اصلاح شود.

اما سوالهای اساسی و مشکلات عمده شهرستان که قفل شده بود و مردم نماینده بومی را برای این موارد انتخاب کردند نه برای امور روزمره که خود بخود در حال انجام بوده است:
یک: چرا بعد از پنج سال برای بازپس گیری مرزهای غضب شده بافق و بهاباد توسط اردکان اقدامی نکرده اید؟
دو: چرا با وجود اینکه می دانید در نقشه های قدیم معدن مهدی آباد در شهرستان بافق هست اقدامی در جهت برگرداندن مرزهای غضب شده توسط مهریز انجام نداده اید؟
سه: با وجود اینکه شما بافقی هستید چه اقدامی برای نگه داشتن باقیمانده معادن شهرستان در منطقه چاه گز بافق انجام دادید؟ اینکه می گویید قانون هر چه گفت آیا این قانون قرار است همزمان برای مرزهای بافق و بهاباد با اردکان و بافق با مهریز هم اجرا شود؟
چهار: چه کسی به شما گفت که بافق منطقه دلتای نظامی است تا فرودگاه بافق را به مهریز منتقل کنند؟
پنج: شما قبل از انتخابات مجلس گفتید همه آنومالی ها به سنگ آهن برگشته، دقیقا منظورتان کدام آنومالی ها بود و الان این آنومالی ها در چه وضعیتی است؟
شش: شما در اواسط سال ۹۸ که سال منتهی به انتخابات مجلس بود گفتید فولاد ابویی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و قبل از انتخابات شوراها گفتید تا سه ماه آینده دقیقا بفرمائید که این طرح ملی که باید سه ساله به سرانجام می رسیده و بر اثر عدم نظارت درست و اهمال کاری بیش از حد تاکنون ده سال به طول انجامیده چه زمانی به پایان خواهد رسید؟
هفت: تامین خوراک سنگ آهن بعد از صورتجلسه سال ۹۳ که مجوز خصوصی سازی شما به همراه شورای چهارمی ها بود بعد از هفت سال به کجا رسیده؟
هشت: بعد از هفت سال سنگ آهن باید دومین چرخه کامل فولاد خود را نیز تکمیل کرده باشد، چرا الان در طرح اصلاح کاربری کارخانه سابق خود مانده و تعطیل است؟
نه: پیگیری اختصاص ۱۵ درصد از سهام سنگ آهن به بافق در صورتجلسه خصوصی سازی به کجا رسیده است؟
ده: دی کلینیک تخصصی که برابر با صورتجلسه خصوصی سازی باید سنگ آهن میساخت به کجا رسیده؟
یازده: چرا برخلاف صورتجلسه خصوصی سازی دو نفر بومی در هیات مدیره سنگ آهن نیستند؟
دوازده: چرا برای برگشت حق امضاء پیگیری نکردید و نمی کنید؟
سیزده: نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی بافق چرا شروع بکار نمی کند؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *