هرچند خیلی از موارد از قبل کاملا مشخص بود اما انتخابات داخلی شورای ششم همه چیز را عیان کرد. بافق همیشه از درگیری های جناحی که در شهرستان، حفاظت از منافع مردم و شهرستان باید کم رنگ تر باشد و همچنین گروه بازی هایی که به منافع مردم ارجح است ضربه خورده اما چه شود نتیجه شورایی که هم جناحی و هم گروهی کار خود را شروع کرده است. به نظر می رسد نتیجه آرایی که در روز تحلیف رو شد در جلسات قبل از آن روز مشخص شده بود اما بدون حضور سردار، چرا که اگر آخوندی نتیجه را می دانست شاید کاندیدای رئیس شورای شهر نمیشد و دلیل دیگر اینکه رییس و نائب رییس شورا با ۴ رای انتخاب شدند.
برداشت ما این است که ترکیب شورا دو، دو، یک است و اینکه یکی از این دوتایی ها با هم ادعایی که داشت زیر چتر دیگری قرار گرفت چرا که با بزرگانشان بیرون از شورا مشورت و جلسه گرفته شد و در هر کدام از این دو تایی ها نیز یکی زیر چتر دیگری، در نهایت هم سه نفر زیر چتر یکی، و آن یکی زیر چتر دیگری در بیرون از شورا، بیچاره مردم بافق، اما بر خلاف نظر خیلی ها ما می گوییم برنده بزرگ و اصلی چه قبل از انتخابات و در جریان بستن ائتلاف ها و چه بعد از انتخابات و جریان تحلیف و رای گیری و ترکیب شورای ششم آخوندی بود که نشان داد چه برای آوردن رای و رسیدن به شورا و چه برای به دست آوردن کرسی ریاست شورا حاضر به از دست دادن استقلال خود و لابی گری برای هیچ کدام خارج از محور منافع مردم و شهرستان نیست.
دور جدیدی از خدمت به مردم، سیاست و کار در گام دوم انقلاب در بافق متولد شده که دیدگاهها را تغییر خواهد داد و امیدهای از دست رفته را به مردم برخواهد گرداند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *