شنیده ها حاکی از آن است علت کاهش حقوق کارگران فلات مرکزی، وجود ۴ نفر نورچشمی مامور به خدمت است!
به گزارش عصر بافق؛ حقوق تعدادی از کارگران فلات مرکزی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته به دلیل اجرای طرح طبقه بندی و افزایش قانون کار افزایش خوبی داشت اما ناگهان حقوق ها کاهش چشمگیری پیدا کرد!
شنیده شده علت کاهش آن وجود چهار نفر نورچشمی است! چهارنفری که ظاهرا بنا به دستور مقامات بالاتر باید از بافق می رفتند! اما ایمیدرو به جای منتقل کردن این چهار نفر به سایر شهرها، آن ها را مامور به خدمت کرده است و حقوق خود را از فلات مرکزی بافق دریافت می کنند!
بد نیست بدانید ظاهرا این چهار نفر که از قضا پست های بالایی دارند روی هم، سالانه حدود بیست میلیارد ریال (علی برکت ا…) حقوق دریافت می کنند!!! در نتیجه شرکتی که با فلات بافق قرارداد بسته وقتی حقوق ها افزایش یافته زیر بار این مبلغ خارج از سقف قرارداد نرفته و دود آن به چشم کارگران رفته است و فلات مجددا حقوق کارگران را کاهش داده است اما حقوق نورچشمی ها خیر! به نظر می رسد ۱۶۶ کارگر فلات مرکزی فدای آن ۴ نفر شده اند!!!
تنها راه افزایش حقوق کارگران فلات مرکزی بافق انتقال آن چهار نفر به همان شهرهایی است که در آن مشغول فعالیت هستند تا از همانجا حقوق بگیرند.
ایمیدرو دقیقا چه می کند؟! و چرا مسوولین شهرستان سکوت کرده اند؟! مسوول نظارت بر اجرای قوانین بافق دقیقا کجاست؟!

برچسب ها :
  1. @

    باسلام.این مشکلات از بی کفایتی … می باشد که در این جچندین سال نتوانست مدیریت درست داشته باشد وهمیشه ایرادات را به گردن مدیران قبلی … می انداخت والان مشخص شده او بسیار فرد بی کفایتی هست .جناب مهندس رحیمی با تمام احترام برای شما قائل هستم هرچه سریعتر این نیرو را جابجا کنید تا ما نیروهای فلات کمپین مسئول بی کفایت را راه اندازی نکردیم وکا را سخت تر نکردیم.

  2. فلات

    از مهندس رحمیی خواهش میکنیم این مسئول عوض کنید .اینکاره نیست .هر حقی از ما ضایعه بشه مسئولیتش با شماست

  3. رضا

    مدیر آقای بی کفایت با دریافت حقوق ۲۳میلیون اصلا براش مهم نیست که شما چی میگید از تهران حمایت میشه شدید.

    • بافقی

      سه سال پیش مدیر قبلی ۲۰ میلیون حقوق میگرفت هیشکی اون رو نمیدید!

  4. کارگر فلات مرکزی

    یه کم انصاف داشته باشیم و به دور از غرض وخصومت شخصی نظر بدیم
    الان از قبل خیلی بهتر شده در زمان مدیران قبلی حقوق سرپرست دو برابر کارشناس قسمتش بود ولی الان تقریبا۱۰ الی ۱۵ درصد اختلاف حقوق هست . و خیلی تبعیض های دیگه که در این زمان کمتر شده است.

  5. ناشناس

    خواهشا انصاف داشته باشید. در گذشته اختلاف زیادی بین حقوق پرسنل پیمانکار و دولتی بود ولی در حال حاضر دو نفر با شرایط مساوی حقوق یکسان می گیرن. فکر نمی کنم معنی عدالت چیز دیگه ای باشه. این رو هم در نظر بگیریم خدا ناظر و شاهد رفتار ماست. قضاوت نابجا حق الناس هست و تاوان داره.

  6. ناشناس

    ابتدا به بررسی بکنید بعد بیاید این چرت و پرت ها رو بنویسید. بی خود برای مجتمع فلات مرکزی که داریم از بغلش نون زن و بچه مون رو تامین می کنیم حاشیه درست نکنیم که دودش تو چشم خودمون میره. از ما گفتن بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *