فولاد غدیر ایرانیان همان شرکت برنده آنومالی شمالی و میشدوان است که بعدا سهم این شرکت با حضور سنگ آهن و نجمی نیا به ۴۰ درصد در کنسرسیوم نوظهور کاهش یافته است و هیچ مسئولی در شهرستان و در سنگ آهن نگفت تکلیف ۲۰ درصد از سهام شرکت نوظهور چه شده است؟
در حالی که مدیرعامل غدیر در بافق گفته در منطقه کارخانه می زند در بهاباد دقیقا اعلام می کند که در بهاباد دو کارخانه ۴ میلیون تن کنسانتره و ۴ میلیون تن گندله خواهد زد. در بافق فقط صحبت از خردایش سنگ است که برای حمل چاره ای جز آن نیست که اگر بود همان هم انجام نمیشد و در بهاباد صحبت از انتقال سنگ، نکته مهم داستان اینجاست که غدیر در بهاباد عنوان می کند که با مشارکت چادرملو قرار است به تولید محصولات با ارزش تر نیز حرکت کند.
پ.ن.۱: محصولات با ارزش تر مانند آهن اسفنجی، فولاد، نورد و ورق سازی و …
پ.ن.۲: دو میلیون یورو معادل حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان که اینجا گفته شده در منطقه، در بهاباد گفته میشود بیش از یک میلیون یورو در آنجا!!!
پ.ن.۳: چهار و نیم میلیون تن خردایش در بافق، کارشناسان بگویند سالی چند میلیون تن از آنومالی باید برداشت تا چهار و نیم میلیون تن خردایش و پرعیارسازی شود؟ و با این برنامه عمر آنومالی چند سال است؟

پ.ن.۴: پیش بینی ما این است که فولاد غدیر فقط سنگ آهن و خوراک از بافق می خواهد و بس، این امر را ثبت میکنیم و منتظر می نشینیم.

#سنگ_آهن_بافق
#تامین_خوراک
#بهاباد
#گندله
#کنسانتره
#فولاد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *