خبر “اینجا هم در سنگ آهن داریم ما هم می پرسیم اما اینجا معمولا کسی جواب نمی دهد
چادرملو نیروی مشمول بازنشستگی مشغول بکار هم دارد!؟
در حالیکه نیروهای جوان بیکار و مستعد  بسیاری در  جستجوی کار می باشند، ایا ممکنست نیروهایی که چند سال از بازنشستگی انان گذشته،  همچنان با حقوق های بالا در چادرملو مشغول بکار باشند!!؟
یکی پیام داده تعدادی از نیروهایی که چندین سال از بازنشستگیشان گذشته در چادرملو همچنان با حقوق های بالا مشغول بکار می باشند، باور نکردیم و گفتیم می پرسیم، شاید کسی جواب داد” واکنش یکی از نیروهای چادرملو را در پی داشت که ما نه تایید و نه رد می کنیم اما همین که این موضوع عنوان شده و از بیرون فشاری بوده خودش جالب توجه هست و می تواند اینجا نیز دنبال شود.
اما پیام: “سلام طاعات و عبادات قبول در مورد این خبرتون میخواستم بهتون اطلاع بدم بنده خودم در چادرملو شاغلم و این مورد تا آخر سال گذشته صحت داشت ولی مثل اینکه با فشار از بیرون تمام بازنشستگان شاغل را از امسال دعوت به کار نکردند. هر چند فقط افراد خاصی اونم به عنوان مشاور که تعدادشون هم حدود ۵۰-۶۰ نفر بود دعوت به کار شده بودند ولی از امسال دیگه هیچ بازنشسته ای سرکار نیست تا اونجایی که بنده اطلاع دارم. ضمنا این مورد در شرکت پیمانکاری آسفالت بوده که کارهای اصلی چادرملو را انجام میده”
خب تا به اینجای کار به لیست قبلی سنگ آهن، آنومالی شمالی و کوشک شرکتهای فلات مرکزی و کارخانجات هم اضافه کنید که به بهانه های مختلف بازنشسته را نگه داشته اند یا بکارگیری کرده اند. شاید اسامی بازنشسته هایی که مشغول بکار هستند و جای یک جوان بیکار را گرفته اند اعلام کردیم.

برچسب ها : ,
  1. بافق

    در سنگ آهن بافق افرادی هستند که در سال ۷۵ یعنی ۲۵ سال پیش بازنشسته شده اند و مجدد در شرکت شهداب در سنگ آهن مرکزی مشغول بکارند تا برای ۳۰ سال دوم شاید بازنشسته شوند.حاج م ک !!!!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *