《 یا أَهْلَ الْکتابِ لِمَ تَلْبِسُونَ الْحَقَّ بِالْبا ِطلِ وَ تَکتُمُونَ الْحَقَّ وَ أَنْتُمْ تَعْلَمُون 》 آیه ٧١ سوره آل عمران

《ای اهل کتاب! چرا حق را با باطل (می آمیزید و) مشتبه میکنید (تا دیگران نفهمند و گمراه شوند)، و حقیقت را پوشیده می دارید در حالی که می دانید؟!》

هرچند مدیریت مصمم بود مسائل داخلی خانواده معدن کوشک را فارغ از تامین خوراک تبلیغاتی با کمک پرسنل مومن و تلاشگر شرکت در عمل مرتفع نموده و قضاوت را به خداوند احکم الحاکمین واگذار نماید. اما آیت الله اراکی گفتند: اگر اثبات حقی متوقف بر بیان آن است که اگر بیان نشود حقی کتمان یا نابود می شود، اینجا اظهار حق واجب است.
لذا ضمن قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک معروض می دارد علی رغم نا مهربانی های صورت گرفته به جهت عدم تامین سرویس الحمدالله به استناد مدارک پیوست روزانه حدود ١۵ سرویس با ظرفیت حدود ۴۴٠ نفر با ضریب کل اشغال کمتر از ۶٠ درصد، کار سرویس دهی را انجام داده اند اتوبوس شرکت در مواقع اضطراری استفاده میگردد. علت قرارداد های دو ماه یا بدون مبلغ (درج شده براساس بخشنامه افزایش حقوق سال ١۴٠٠ مصوب وزارت مربوطه) به دلیل اینست که انشاالله بعد از آن قرار داد ها ، احکام و قرارداد طرح طبقه بندی ارائه گردد. در جهت طرح طبقه بندی اقدامات ذیل انجام و به استحضار رسیده اعضای کمیته طرح طبقه بندی انتخاب و کلاس آموزشی تشکیل و در انتظار برگزاری آزمون توسط وزارت مربوطه میباشیم.
همزمان جدول مزد و پایه گروه های بیست گانه و براساس سال استخدام از سال ١٣٨۴ تا ١۴٠٠ که کارگران در طرح تطبیق نگردیده بودن به استناد ضوابط و قوانین کار و ضرایب طرح جداول مزد تعیین گردیده. تاریخ استخدام و قطع همکاری و ادامه آن از پروندهای دستی استخراج گردیده و در ادامه لازم است مشاغل آنها طی سالیان مذکور با طرح تطبیق و گروه فعلی و مزد آن مشخص برای هر شخص مشخص گردد و به استناد قوانین بر اساس سالهای حضور مبلغ پایه مشخص گردد که بعلت تغییر شغلهای مکرر، پروندهای دستی و عدم درج شغل در بیشتر موارد ،بازنشستگی و استخدام های مکرر طی این سالها و در کنار آن دقت به منظور عدم تضییع حقوق کارگران محترم و تسریع درکار به فضایی آرام دقت و همکاری پرسنل و مساعدت اشخاص توانمند و همکاری ارگان های ذیربط نیاز و استمداد می طلبیم.
در مورد ساعت کار همچنان که در ساعت ورود و خروج سرویس ها مستند هست زمان کار واحد ها هیچگونه تغییری نداشته و صرفا به منظور نظم در ورود و خروج همزمانی حرکت اتوبوسهای کلیه واحد و تردد همزمان از مسیر های مختلف استفاده بیشتر پرسنل شیفت عصر ۶ ساعته از زمان استراحت در منزل و … ساعت کار معدن زیر زمین با تغییر ساعت رسمی کشور تغییر نیافت ضمنا در ایام ماه مبارک رمضان پیشنهاد گردید مطابق زمان کار سایر پنج شنبه ها یعنی شیفت های ۶ ساعته عصر از ١٢ ظهر آغاز گردد که بعدا مورد موافقت کارگران قرار نگرفت. و اعتقاد داریم همه این موارد و عدم انتقال کامل و شفاف سازی آن ناشی از فقدان شورایی مومن متعهد و با تجربه در کنار مدیریت می باشد و جهت تشکیل آن مُصر و مُصممیم و ابراز بدون استناد مقابله با تشکیل آن ظلمیست که تظلم خواهیم. کمیته طرح طبقه بندی کمیته انظباطی و کمیته فنی وHSE و کمیته بهداشت و حفاظت تشکیل و صورت جلسات ماهانه به اداره کار ارجاع میگردد.
علی رغم عدم فروش محصول و مشکلات نقدینگی و کمبود آب و .. با همت و تلاش کارگران زحمت کش مجموعه تولید انجام و هیئت مدیره و مدیریت تمام تلاش خود را در مساعدت، پرداخت حقوق و عیدی بموقع بکار گرفته و پرداخت معوقه ای نمانده با توجه به اتمام سه میلیون تن ذخیره پر عیار مندرج در پروانه سال ١٣٧٨ گواهی کشف ذخیره کم عیار حدود ۵ درصد صادر و طرح استخراج آن مصوب و آماده آغاز باطله برداری ٧ میلیون تن در سال و برای جبران کمبود عیار ایجاد کارخانه جدید ٨٠٠٠٠ تنی تولید کنسانتره که ظرفیت تولید را به ١٠٠٠٠٠ تن در سال برای مصرف شرکت ذوب روی بافق برساند در دستور کار میباشد که این مهم جز با همت و تلاش کارگران مومن و زحمتکش و رعایت حقوق کارگر و کارفرما و مساعدت مسئولین میسر نخواهد بود.
مدیریت شرکت معادن بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *