در ابتدا لازم است عنوان کنیم که این موارد که قرار است به آن بپردازیم صرفا به هیات مدیره فعلی مربوط نمی شود و از ابتدا و در ادوار گذشته نیز تقریبا باشگاه سیر مشابه ای را در موارد بالا پشت سر گذاشته است.
تغییرات زود به زود، دخالت سیاست و سیاسی کردن باشگاه در مقاطع زمانی مختلف، عدم وجود خط مشی کلی، از این شاخه به آن شاخه پریدن، حرکت بین تیم داری حرفه ای و اکتفا به همان امور ورزشی و صرفا رسیدگی به ورزش کارکنان خود شرکت و بالعکس و در نهایت بی هدفی و باری به هر جهت اداره شدن و اینها همه حاصل نوع نگاه متفاوت هیات مدیره ها و مدیران عامل ادوار مختلف سنگ آهن بوده است.
رسیدگی به باشگاه آهن و هل دادن آن در مسیر درست و استفاده بهینه از این نعمتی که بواسطه وجود معادن و تخریبهای محیط زیست، آلودگیهای مختلف و در قبال انجام مسئولیتهای اجتماعی در اختیار شهرستان بافق قرار گرفته از اوجب واجبات است و باید با جدیت پیگیری و این روند معیوب اصلاح شود. چرا که ورزش شهرستان خواسته یا ناخواسته به این باشگاه تکیه کرده و به وجود آن عادت کرده است و نمی شود این باشگاه را از ورزش بافق گرفت و چیزی را که ورزش بافق به آن عادت کرده را حذف یا بد مدیریت کرد و به ورزش بافق آسیب نزد.
ادامه دارد..‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *