همانطور که به شما خوانندگان و دنبال کنندگان عزیز عصر بافق قول داده بودیم مصاحبه با محسن دهقان نفر دوم مبارک تی وی را با هم در زیر می خوانید.

عصر: خودتان را معرفی کنید؟
دهقان: سلام، محسن دهقان هستم متولد ۱۳۶۷ در استان البرز شهر کرج

عصر: میزان تحصیلات و اینکه در چه رشته ای تحصیل کرده اید؟
دهقان: کارشناسی مدیریت دولتی و کارشناسی مدیریت برنامه ریزی امور فرهنگی

عصر: دلیل اینکه به مجریگری و هنر علاقه مند شدید چیست؟
دهقان: هنر بازیگری را که از کودکی دوست داشتم و توی مدرسه عضو گروه هنری بودم، اما مجریگری من از یک اتفاق جالب شروع شد. زمانی که به عنوان مسئول کمیته فرهنگی سازمان ملی جوانان کرج فعالیت میکردم، مراسم میلاد حضرت زهرا را برگزار میکردیم که دقیقه نود اعلام کردن مجری برنامه مشکلی برایش پیش آمده و نمیاد. مدیر مجموعه نگاهی به من کرد و گفت باید اجرا کنی و به اجبار من را روی صحنه فرستادند ، پر از استرس بود اما اجرای موفقی بود ، به هرحال شروع شد.

عصر: سوابق کاریتان را بفرمایید؟
دهقان: مسئول کمیته فرهنگی سازمان ملی جوانان استان البرز، بازرس سازمان تبلیغات استان البرز، عضو هیئت موسس موسسه باران امید (پیشگیری مواد مخدر)، عنوان برتر قصه گویی استان یزد، مسئول کمیته هنرمندان ورزشهای همگانی شهرستان، کارشناس هنری و مربی هنری معلولین ذهنی (مرکز حرفه آموزی و توانبخشی نرگس بافق) و …

عصر: مبارک تی وی چگونه شکل گرفت؟
دهقان: سال ۹۸ وقتی ویروس کرونا اوج گرفت احساس کردم که به عنوان نیروی جهادی باید وارد عمل بشوم . با پیگیری هایی که انجام دادم و با حمایت سپاه و نیروهای مردمی کارگاه تولید ماسک را راه اندازی کردیم ، پس از آن اولین گروه جهادی گندزدایی شهرستان را تشکیل دادیم ، اما این کافی نبود و نیاز اطلاع رسانی و آموزش احساس میشد. تا اینکه با کمک میثم پورمنش و علی حسن پور عزیز ایده ی مبارک و کرونا شکل گرفت. خدا را شکر تا به حال بیست قسمت ساخته شد که جا دارد از حمایتهای آقای سید مصطفی فخری عزیز مدیر روابط عمومی و آقای غلامرضاپور مدیر hse سنگ آهن مرکزی نهایت تشکر را داشته باشم.

عصر: ایده های دیگری در هر زمینه ای دارید؟
دهقان: بله، ان شاالله قرار هست در آینده فعالیتهای هنری در حوزه کودک در صدا و سیما داشته باشم

عصر: پیشنهادتان به جوانان چی هست؟
دهقان: صبور باشند و تلاش کنند چه در زمینه تحصیلاتشان و چه در کارهای هنری که دارند. دوست دارم مردم بدانند که محسن دهقان وقتی وارد بافق شد کارش را با کارگری و رنگ زدن جدول های سطح شهر شروع کرد ، توی تیر ماه هفت صبح کار میکردم تا هفت شب. خانمم میپرسید هیچ وقت شده موقع رنگ زدن جدولها از عابرین که رد میشوند خجالت بکشی؟ میگفتم اصلا ، چون اولا که افتخار میکنم نان حلال در میاورم و دوما که اگر روزی بالاتر رفتم و شغلم بهتر شد مغرور نشوم و بگویم از روی زمین و با تلاش کردن بالا رفتم. با همین کارگری کردن پول دانشگاه را میپرداختم و توی زندگیم شدیدا متوسل به کریم اهل بیت شدم . تمام زندگیم را مدیون دعای دعای پدر و مادرم و کرامات امام حسن مجتبی(ع) هستم و امروز به لطف خدا کارمند حراست شرکت سنگ آهن میباشم.

عصر: نظرتان نسبت به شهر و مردم بافق چی هست؟ دهقان: افتخارم این است که اصالتا بافقی هستم و بعد از دو دهه زندگی در زادگاهم استان البرز به شهر اصل و نسبم بازگشتم ، بافق شهر مردان بزرگی است که با کمترین امکانات بزرگترین کارها را انجام میدهند ، شهری که برکتش آستان امامزاده عبدالله است و آبرویش آیت الله شیخ محمدتقی بافقی و اصالت هنرش وحشی بافقی . تمام تلاشم این هست که شادی به دل همشهریانم و لبخند بر لبهایشان بنشانم. مردمانی که به شجاعت و ایمان و سختکوشی معروفند .

عصر: نظرتان نسبت به هنرمندان بافقی؟
دهقان: هنرمندان بافق واقعا با استعداد هستند و این جایگاه واقعی آنها نیست. عزیزانی که برای یک نمایشنامه باید پول زیادی به نویسنده شهر دیگر بپردازند یا در حسرت یک سالن مناسب باشند. کجا بودند مسئولین وقتی روح الله کوشامقدم برای جشنواره تئاتر استان ۱۸ میلیون بدهی بالا آورد فقط به خاطر وعده سرخرمن آقایان؟ چه کسی از دل مسئولین گروههای هنری خبر دارد وقتی پایان جشنها و برنامه هایشان به علت کوچک بودن سالن و هزینه بالا حتی پول هنرمندانشان را ندارند بدهند؟ درد و دل زیاد هست بماند.

عصر: برای عزیزانی که به هنر علاقه دارند چه پیشنهادی دارید؟
دهقان: کوچیک تر از این هستم که بخواهم پیشنهادی بدهم . به نظرم اولین قدم بعد از داشتن استعداد این هست که کلاسهای لازم را با حضور اساتید مجرب بگذرانند و حتما با آموزش و با علم وارد هنر بشوند تا خروجی بهتری داشته باشند.

عصر: برنامه تون برای آینده چی هست؟
دهقان: ان شاالله آماده کردن چند مجموعه برای صدا و سیمای استان و همچنین برگزاری کلاس فن بیان و ارتباط موثر در آینده ای نزدیک برای علاقه مندان شهرم. تشکر ویژه از تمام کسانی که حمایت کردند، مدیریت محترم سنگ آهن مرکزی آقای مهندس فلاح، مدیران واحدهای روابط عمومی و hse دوست خوبم سید مصطفی فخری و مهندس غلامرضا پور ،مهندس حامد فتاحی عزیز ، دوستان هنرمندم آقایان میثم پورمنش، علی حسن پور، محمدحسین قلیزاده، منصور محمدی ، احسان حسن پور و علی خبیری

عصر: کلام آخر
دهقان: بهترینها برای مردم شهر و دیارم و همچنین هموطنانم آرزو میکنم . الهی دلتون شاد و جیبتون پر از پول حلال با آرزوی سعادت (ارادتمند محسن دهقان)

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *