تعداد زیادی پیام داریم مربوط به اینکه چرا برخی مطالبات همشهریان عزیز پیگیری نشده و معطل مانده است باید عرض کنیم که تمام پیامهای دریافتی که اتفاقا زیاد هم هست خوانده شده، بررسی و بر اساس اهمیت، زمان مناسب برای پیگیری، دیده شدن بهتر و اثر گذاری بیشتر و فاکتورهای دیگری اولویت بندی می شود و در نوبت کار و پیگیری قرار می گیرد. البته این گفتن دلیل این نیست که ما از پیامهای دلگرم کننده شما و یادآوری شما ناراحت هستیم، نه اصلا بلکه همه انرژی ما از شما، پیگیری شما و سپردن مواردی برای مطالبه گری به ماست که اینها افتخاری برای ماست. و چند سوال زیر که تکرار شده است اینجا جواب می دهیم.

عصر بافق در برخی موارد تخریب می کند و از خط انصاف برای بعضی افراد خارج می شود؛ تخریب نکردیم ولی برخی مواقع واقعیتهایی که تلخ هستند و عنوان می شود محکوم به تخریب می شویم. روی حدس و گمانها و شایعات در تحلیل ها حساس هستیم و سعی کردیم کمتر به آنها دامن بزنیم و بسیاری مواقع عدم اطلاع رسانی درست و رسانه گریز بودن برخی مدیران شایعات برای آنان را زیاد می کند. البته بارها از قلم به دستان دعوت کردیم و دوباره اینکار را می کنیم و از همه آنها که دغدغه شهر را دارند و دوست دارند از طریق رسانه مشکلات مردم و شهرستان را پیگیری کنند دعوت می کنیم به تیم عصر بپیوندند.

درخواست مصاحبه با خواننده شهرمان مجتبی فلاح؛ چشم در اولین فرصت

مصاحبه آقای حمیدرضا مرعشی چرا کار نشد؟ مصاحبه آماده هست فقط خودشان گفتند با توجه به یک اتفاق بزرگ که قرار است صورت گیرد چند وقتی دست نگه داریم گفتیم پس خبر از شما

چند سوال در رابطه با مصاحبه آقای محمد صادق خواجه ای بود که امروز کار شد

در خواستهایی برای مصاحبه با مسئولان باشگاه آهن و برخی مربیان در رابطه با عدم موفقیت تیم فوتبال باشگاه در لیگ سه شده است؛ به تعدادی از فوتبالیها و چندین مربی در این رابطه مراجعه کردیم که یا حاضر به مصاحبه نشدند یا گفتند در فرصتی مناسب تر و همینجا اعلام می کنیم هر مربی، بازیکن یا پیشکسوت فوتبالی که در خصوص تیم سنگ آهن و عدم موفقیت این تیم طی سه بار شرکت در لیگ دسته سه و سقوط تیم اعلام آمادگی برای مصاحبه کند استقبال می کنیم.

همینجا اعلام می کنیم عصر بافق متعلق به شماست و از اینکه به ما اعتماد دارید، ما را دنبال می کنید و به ما پیام‌ می دهید ممنون هستیم و مطمئنیم با ارتباط دو سویه و با قدرت رسانه می توان اتفاقات خوب را در حوزه های مختلف رقم زد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *