سرپرست تیم فوتبال سنگ آهن بافق: تیم فوتبال ۱۴ نفره بومی سنگ آهن بافق بدون هیچ اعتراضی به قضاوت داور با یک گل آفساید بازی را واگذار کرد. 
به گزارش عصر بافق؛ سید محمد طباطبایی گفت: ۹ بازیکن که بیشترین بازی را داشتند، در اختیار نداشتیم همچنین ۷ بازیکن شامل محمد دهقانزاده، رسول خالقدادی، محمدعلی فخاری، محمد تقی زاده، مهدی ایزدی، علی فتوحی، مهران فتاحی برای اول بار در ترکیب قرار می گرفتند ضمنا یاسین فتاحی و عباس دهقان نیز بازی دومشان را تجربه می کردند و صادق کارگران هم در سه بازی حضور داشته است.
وی با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنان تیم ۲۲ سال بود عنوان کرد: کم سن ترین بازیکن یاسین فتاحی با ۱۷ سال است و احسان حسنی نیز با ۳۲ سال سن مسن ترین بازیکن زمین بود.
سرپرست تیم فوتبال سنگ آهن بافق خاطر نشان کرد: امروز در واقع نمایش تعصب و دونده گی بود، احترام و همدلی نمایش خیره کننده ای داشت. 
طباطبایی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و روزهای بهتر گفت: به تلاش بازیکنان شهرمان افتخار میکنم و اشکهای بعد از بازی آنها را فراموش نمیکنم..
گفتنی است؛ تیم فوتبال سنگ آهن پس از تغییرات در کادر مربیگری و عدم حضور بیش از ۱۰ بازیکن با ترکیب بالا در مسابقه حضور داشته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *