طبق اخبار رسیده از منابع موثق به عصر بافق؛ دکتر توانا متخصص بومی شهرستان در پی بروز اختلاف با رییس بیمارستان بافق از این شهر می رود.
به گزارش عصر بافق؛ این خبر می افزاید: با توجه به اختلافاتی که بین رییس بیمارستان بافق و متخصصین بیمارستان خصوصا دکتر توانا (که چند ماهی است) بوجود آمده و عدم رسیدگی مسوولین استان، وی در حال تسویه و رفتن از بیمارستان و شهرستان می باشد.
عصر بافق: ظاهرا مسوولین علوم پزشکی استان در خواب غفلت به سر می برند و نمی دانند وجود دکتر توانا ۸۰ درصد از مشکلات درمانی مردم این شهر را حل می کند! آن ها در خواب غفلت هستند مسوولین شهرستان چطور؟!
فرماندار سابق که می گفت بافق را قطب پزشکی می کند الان خود در مرکز استان است اما فرماندار کنونی بافق که مهمترین اولویت خود را مسایل حوزه درمان عنوان کرد و بطور مرتب از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بازدید می کند چرا به مسئله به این مهمی رسیدگی نمی کند؟!
مردم بافق هوشیار باشید و اجازه ندهید بخاطر مسایل پیش پا افتاده و حاشیه ای یکی از بهترین پزشکان بافق از شهر برود.

  1. علی محمدی

    دکتر توانا مدتی است مطبش درشهریزد راه اندازی کرده کاری به این موضاعات ندارد ومیخواسته بره.

  2. ک.عسکری

    جناب دکتر توانا از معدود پزشکان متخصص میباشند که تعامل و ارتباط عاطفی خوب با بیمارشان برقرار میکنند (فاکتور اساسی در طبابت )معمولا در دسترس مردم بوده و خدمات گذشته ایشان در شهرمان قابل ستایش است بنده از تمام مسیولین ارشد شهر تقاضا دارم نسبت به تغییر رای ایشان جهت ادامه خدمت اقدام نمایند با وجود ایشان عدالت اجتماعی و مدنی دسترسی مردم به درمان که وظیفه حاکمیت است تحقق می یابد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *