شهردار بافق گفت: دهها نهال از گونه های سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در مراسمی با حضور جمعی از خبرنگاران و هنرمندان شهرستان در حاشیه میدان ورودی شهر ( غدیر) کاشته شد.
به گزارش عصر بافق، سیدعلی نوروززاده در این مراسم در جمع خبرنگاران و هنرمندان شهرستان با بیان اینکه پویش مردمی « هر شهید یک نهال » اقدامی بدیع و سیاست زیست محیطی برخواسته از برنامه ریزی توسعه فضای سبز شهری بافق است افزود: در آستانه فرا رسیدن عید سعید مبعث و به مناسبت گرامیداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید استان یزد و با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم در رویداهای فرهنگی ، هنری و عمرانی شهرداری، این پویش در حال اجراست و تا پایان سالجاری ادامه دارد.
وی به تلفیق هفته درختکاری با سالروز مبعث رسول مکرم اسلام(ص) و برگزاری کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید استان اشاره و بیان کرد: رویداد بزرگ گرامیداشت شهدای گرانقدر استان، زمینه ساز نامگذاری این پویش به نام هرشهید یک نهال شده است.
شهردار بافق افزود: با توجه به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم در این طرح ، شاهد بازتاب موثر و بی نظیر آن در سطح شهر هستیم و امیدوارم به همت والای شهروندان عزیز، شهری سرسبز و آباد و با نشاط داشته باشیم.
نوروززاده در پایان با بیان اینکه از آغاز این طرح بیش از ۲ هزار درخت از نوع خرما، زیتون، کاج و سایر گونه های سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه کویری در نقاط مختلف شهر کاشته شده است از حضور گسترده و مشارکتهای مردمی شهرمان در این پویش سبز قدردانی کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *