در زمانی که بافقیها در عرصه توسعه منابع انسانی خود با فرماندار و روسای ادارات غیر بومی دوران می گذرانند اما توفان یزد نوشت: “آموزش و پرورش به میبدی ها رسید، جهاد کشاورزی به اردکانی ها!
شهردار اسبق اردکان و مدیرکل سابق منابع طبیعی استان یزد، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان یزد می شود. سجادی پور رفت… سید ابوالفضل وکیلی اردکانی آمد… پس از تابش خان چشم مان به جمال دشتی اردکانی روشن شد.
سوالی کوچک از مدیران ارشد استان، چرا چند سال پیش وکیلی در منابع طبیعی استان جای خود را به آخوندی داد و چی شد که یکدفعه جانشین سجادی پور در جهاد کشاورزی استان شد!؟ محمدرضا شوق الشعراء، ۹۹/۱۲/۷، توفان یزد”
اصلا بحثمان بومی و غیر بومی نیست که دیرزمانی است از این بحث نخ نما عبور کرده ایم و اگر در گذشته نیز نگاه صرف به انتصاب مدیران بومی داشتیم وقتی تمام مسئولان استان از استاندار و نماینده و مدیرعامل و غیره و ذالک را از صدر تا ذیل بافقی دیدیم نیز تغییر محسوسی ایجاد نشد لابد اشتباه می کردیم.
بحث امروز ما توسعه منابع انسانی شهرستان بافق هست که لیاقت مدیران بافقی بیش از اینهاست اما اینکه چرا کرسیهای استان در قرق اردکانیها و میبدیهاست و یکی یکی بین آنها می چرخد را نخبگان، دلسوزان شهرستان و مسئولان ارشد بافقی باید ریشه یابی کنند و شوربختانه سهم بافق در مدیریت استان در کنار یکی دو مدیر بعد از سالها یک استاندار بود که در بکارگیری نیروهای بافقی لیست خواست که همان لیست خواستنش یعنی اینکه بافقیها را ریشخند کرده و در مقوله مرزها و معضلات پیش روی بافق آنقدر خون به دل بافقیها کرد تا رئیس شورای شهر بافق بگوید که وی فقط از بافق رد شده است.
موضوع مهم اینکه تا زمانی که بافقیها در استان و در مدیریت استان و مدیریت کلان کشور بیشتر در حوزه های مرتبط و نزدیک به مشکلاتی که بافقیها سالها با آن دست و پنجه نرم می کنند حضور پر رنگ تری نداشته باشند، در برای شهرستان بافق روی همین پاشنه خواهد چرخید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *