خبرهای رسیده به عصر بافق از منابع کاملا موثق و مستند حاکی از آن است برخی در صدد کارشکنی و لغو مزایده آنومالی شیطور هستند.
به گزارش عصر بافق؛ برنده مزایده آنومالی a5 شرکت خصوصی توسعه معادن کیان فولاد با امتیاز ۹۱ می باشد.
محمد علیزاده پوره مدیر عامل این شرکت طی جلسه ای با حضور مسوولین شهرستان اعم از فرماندار، یکی از اعضای شورای شهر و … متعهد به پرداخت دو درصد عوارض، انجام مسوولیت های اجتماعی، ایجاد چرخه فولاد از کنسانتره ۵ میلیون تن، گندله ۲/۵ میلیون تن تا آهن اسفنجی، اشتغال زایی بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم با اولویت نیروی بومی، تامین خوراک سنگ آهن و … شده است و حتی حاضر است تعهدات خود را به طور محضری و رسمی ثبت کند! اما …

اما امان از عده ای کارشکن که معلوم نیست در پیگیری کدام منافع سیر می کنند! مگر شهرستان حالا که سنگ آهن برنده مزایده نشده چیز دیگری می خواسته؟! مقامات بالا دستی که با همکاری برخی مسوولین شهرستان (اسامی محفوظ) در صدد لغو این مزایده و واگذاری آن به فولاد مبارکه اصفهان هستند که در مزایده رتبه دوم را کسب کرده است! فولاد مبارکه ای که خود مصرف کننده است و اصلا مشخص نیست با بدعهدیهای زیاد گذشته توسط بهره برداران قبلی منطقه و نفوذ بالای فولاد مبارکه و اصفهان در تصمیم سازیهای فولادی اتفاقی به نفع سنگ آهن و شهرستان بیفتد.
معاون وزیر صمت نیز در مصاحبه خود از حضور بخش خصوصی در چرخه فولاد خبر داد و در ادامه صحبت های مدیر عامل توسعه معادن کیان فولاد را می بینید.

این مزایده هنوز لغو نشده است و از مسوولین، فرماندار، نماینده و … می خواهیم در این خصوص سکوت نکنند چراکه با سکوت و انفعال خود در مقابل آینده این شهرستان مسوول هستند.

عصر بافق: ما خود از مخالفان واگذاری آنومالی شیطور به غیر از سنگ آهن بودیم و از لغو مزایده به شرط اینکه این آنومالی به سنگ آهن واگذار شود استقبال می کنیم اما وقتی شرکت کیان مهر تعهداتی به نفع شهرستان داده که حتی سنگ آهن بافق چنین تعهداتی نداده است چرا باید این مزایده لغو شود و یک شرکت بزرگ نیمه دولتی روی کار آید که حاضر به انجام هیچ یک از این تعهدات نیست؟!
اگر بخش خصوصی ناکارآمد است چرا بهره بردار معدن کوشک پس از سالها ناکارامدی و نارضایتی مسوولین و کارگران هنوز خلع ید نشده است؟! اما این شرکتی که هنوز نیامده لیست تعهدات را امضا کرده باید کنار گذاشته شود؟! اگر فولاد مبارکه قرار شده کاری برای تامین خوراک سنگ آهن، پرداخت دو درصد فروش، سرمایه گذاری و … انجام دهد چه تضمینی از این شرکت گرفته شده است؟! افرادی که در صدد لغو این مزایده هستند به چه قیمتی و با کدام تضمین کتبی فولاد مبارکه پیگیر لغو مزایده هستند؟!
آن هایی که خود باید ناظر اجرای قانون باشند بر چه اساس و منطقی بر خلاف قانون در صدد لغو این مزایده بوده و حامی فولاد مبارکه اصفهان شده اند؟! آیا زد و بند هایی در پشت پرده درحال انجام است؟! آیا مردم نامحرم هستند؟
پ.ن: در صورت لغو این مزایده اسامی این افراد با ذکر مستندات منتشر می شود تا بعدا اگر فولاد مبارکه بدعهدی کرد مردم مقصران واقعی را بهتر بشناسند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *