جهان اقتصاد نوشت: دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان صنفی کشور اتمام حجت کرد؛ پس از هفته ها بحث و تبادل نظر در خصوص روند اجرایی شدن رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ممنوعیت حضور بیش از دو دوره متوالی و چهار دوره متناوب افراد در هیأت مدیره اتحادیه های صنفی، دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، با تأکید بر اجرای بی قید و شرط رأی دیوان عدالت اداری حجت را بر همگان تمام کرد.

پس از هفته ها بحث و تبادل نظر در خصوص روند اجرایی شدن رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ممنوعیت حضور بیش از دو دوره متوالی و چهار دوره متناوب افراد در هیات مدیره اتحادیه های صنفی، پیگیری مستمر عصر بافق در شهرستان، سکوت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق و کمیسیون نظارت شهرستان، قول مساعد فرماندار به پیگیری از طریق استان، دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، با تأکید بر اجرای بی قید و شرط رأی دیوان عدالت اداری حجت را بر همگان تمام کرد.
در حالی که اتحادیه های اصناف و ذی نفوذان بواسطه ایجاد شک و شبهه و ارایه تفسیرهای مختلف از اصلاحیه قانون نظام صنفی موجب شده بودند تا هدف قانون گذار از محدود کردن دوره های حضور افراد در هیات مدیره اتحادیه های صنفی تأمین نشود، رأی دیوان عدالت اداری تکلیف را روشن کرد. با وجود صراحت رأی دیوان، در کشور و در بافق باز هم گروهی تلاش کردند تا با اعمال نظر و ارائه تفسیرهای شخصی زمینه را برای ماندن غیرقانونی خود فراهم کنند. اما در نهایت روز گذشته دبیر هیأت عالی نظارت در گفتگویی با جهان اقتصاد حجت را بر همگان تمام کرد و از اجرای رأی دیوان مطابق آنچه مد نظر قانون گذار بوده خبر داد.
منتظر پاسخ شفاف و صریح مسئولان امر، استعلام فرماندار بافق در خصوص ادامه کار اتحادیه های صنفی بافق و اجرای بی قید و شرط قانون می مانیم. عصر بافق آمادگی دارد هرگونه جوابیه مسئولان امر را در این خصوص در این رسانه درج کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *