مدیر روابط عمومی شهرداری بافق گفت: فیش تشخیص ممیزی املاک برای شهروندان ارسال شده تا هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج در فیش با مشخصات واقعی ملک را به صورت مکتوب و مستند به کارشناسان مستقر در ساختمان جنب شهرداری تحویل دهند.

به گزارش عصر بافق؛ علی اصغر موفق افزود: به استناد ماده ۲ قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۱۳۴۷ و آیین نامه اجرایی آن، انجام ممیزی اراضی و ساختمان و مستحدثات واقع در محدوده شهر بافق از سنوات گذشته آغاز و اجرایی شد.

وی افزود: با پایان یافتن این طرح،  فیش تشخیص آن برای تمام مالکان صادر و ارسال شده است تا شهروندان عزیز ضمن مطالعه و بررسی دقیق فیشِ مربوطه، درصورت مشاهده هرگونه مغایرت بین اطلاعات مندرج در فیش با مشخصات واقعی ملک، موضوع را کتبا به به کارشناسان مستقر در ساختمان جنب شهرداری( ساختمان بانک تجارت قدیم) گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق تصریح کرد: شهروندان با در دست داشتن مستندات لازم جهت اصلاح اطلاعات و رفع مغایرت به ساختمان یاد شده ( بانک تجارت سابق) مراجعه و اقدام نمایند.

موفق به ماده ۷ قانون نوسازی و عمران شهری استناد کرد و افزود: در صورت عدم اعتراض کتبی و مستند، تا چهار ماه  از تاریخ اولین انتشار این خبر یعنی ۶ بهمن ۱۳۹۹، نتیجه ممیزی قطعی تلقی میشود و اطلاعات مندرج در فیش تشخیص مبنای محاسبه اقدامات نوسازی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به مزایای انجام طرح ممیزی املاک شهری، بیان کرد: شناسنامه دارشدن کلیه املاک سطح شهر اولین حسن اجرای این طرح است و علاوه برآن به روز شدن آمار و اطلاعات موجود شهری و نقشه شهر، بهره برداری از اطلاعات موجود در واحد شهرسازی برای صدور پروانه ساختمانی از دیگر مزایای آن است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری بافق،استفاده از اطلاعات موجود در واحد املاک برای آزاد سازی معابرشهری، اجرای پروژه های بهسازی معابر، اجرای بهینه طرح های عمرانی و خدمات شهری، سهولت در دسترسی به اطلاعات عوارض نوسازی،  توزیع و یکپارچه سازی خدمات شهری و امکان گزارش گیری سریع و دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری های مختلف و ارایه خدمات به شهروندان به صورت الکترونیکی از دیگر مزیت های اجرای این طرح به شمار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *