نایب رییس شورای شهر بافق: مهمترین دغدغه شهرستان بافق پس از پنجاه سال تامین خوراک واحدهای معدنی کشور تامین خوراک صنایع جوار معدنی شهرستان بافق است!
یه گزارش خبرنگار بافق؛ محمد رنجبر در برنامه موج جوونی شبکه رادیویی جوان مشکل اصلی شهر و دغدغه مردم را تامین خوراک صنایع جوار معدنی عنوان کرد و افزود: با اینکه یک زمانی شهرستان بافق قطب معدنی بود و از پنجاه سال پیش تا کنون شرکت سنگ آهن و معدن چغارت تامین کننده بعضی واحدهای مهم فولادی کشور بوده اما در حال حاضر که با پیگیری مسوولین، واحدهای جوار معدنی شهرستان در حال راه اندازی است دغدغه کمبود خوراک داریم.
وی افزود: آنومالی های متعدد غنی سنگ آهن در منطقه وجود دارد اما توسط ایمیدرو به مزایده گذاشته می شود و نگرانی مردم از این است که سنگ در منطقه باشد اما واحدهای جوار معدنی ما بدون خوراک باشد!
نایب رییس شورای شهر و عضو شورای شهرستان بافق خاطر نشان کرد: مهمترین رکن اشتغال در بافق سنگ آهن و واحدهای جوار معدنی است که زمینه اشتغال هفت هزار نفر را فراهم کرده است اگر خوراک تامین نشود تکلیف این هفت هزار نفر چه می شود؟!
رنجبر در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که مسوولین کشوری این دغدغه مردم را بعد از پنجاه سال تامین خوراک سایر واحدهای کشوری رفع کنند.
همچنین در ادامه این برنامه معاون عمرانی فرمانداری بافق از بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق خبر داد و افزود: ساختمان بیمارستان تا پایان سال تکمیل و تا اردیبهشت تجهیز می شود و به بهره برداری می رسد.
مصطفی فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای تسهیلات یه روستاییان خبر داد و گفت: از طریق بنیاد برکت و همچنین تبصره ۱۶ از طرف کمیته امداد وام های کم بهره به روستاییان تعلق می گیرد.
وی در پایان از شهرداری و میراث فرهنگی به دلیل مرمت بافت تاریخی و ایجاد نخلستان ها و فضای سبز شهر تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *