شهرستان

در خصوص مطلب منتشر شده در سایت عصر بافق تحت عنوان “در شایعه #انتقال امکانات و تجهیزات بافق به مرکز استان، بهزیستی #آخرین_ایستگاه خواهد بود؟!” جوابیه ای از سوی سرپرست اداره بهزیستی بافق ارسال شده که عینا منتشر می شود:
با توجه به مطلب منتشر شده در سایت عصر بافق مبنی بر ارسال بعضی از وسایل فیزیوتراپی به استان باید گفت وسایلی که به استان ارسال شده وسایل مازاد و غیر مصرفی شهرستان بوده که از ابتدای تاسیس فیزیوتراپی از اعتبارات بهزیستی استان خریداری شده و اکنون به جای این اقلام، وسایلی کاملتر و مدرن تر که مقدار زیادی از اینها نیز توسط سنگ آهن خریداری شده در مرکز فیزیوتراپی وجود دارد که معلولان و همشهریان گرامی می توانند از آنها استفاده کنند. بعضی از این وسایل حتی در مرکز استان هم وجود ندارد و قرار نیست این وسایل مصرفی به مرکز استان ارسال گردد و باعث اذیت و آزار معلولان جهت ایاب و ذهاب به استان گردد. اینجانب به عنوان سرپرست بهزیستی و شهروند بافق همیشه مدافع حقوق معلولان شهرستان بوده و هستم. بهزیستی استان هم اعلا م آمادگی جهت تقویت و پشتیبانی مرکز توانبخشی شهرستان جهت استفاده معلولین را داده است.
از سوی دیگر وظیفه انسانی ماست که اگر معلولی در جای دور افتاده و به دور از امکانات هست و وسایلی (در شهرستان های دیگر) وجود دارد که مصرفی نیست و منع قانونی هم وجود ندارد به آنها جهت خدمت رسانی بهتر کمک شود. انسانیت حد و مرز نمی شناسد و در اعتقادات ما نیز بسیار تاکید شده است.
بتول کریمیان بافقی
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بافق

برچسب ها :
  1. تقی زاده

    انسانیت

    کلمه ای زیبا و پر معنی که برای مردمان کل استان معنی شده جز مردمان بافق
    در اعتقادات ما همچنین بسیار تاکید شده
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام
    ولی همیشه استفاده از اعتقادات برای توجیه اشتباهات راه بسیار خوب و مؤثری بوده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *