شرکت شهداب یزد از شرکتهای پیمانکاری موفق که تقریبا شروع کارش از شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق بوده و سالهاست پیمانکار استخراج در چغارت است به تازگی سیبل نارضایتیهای مردمی در بافق قرار گرفته است.
مردم از سرعت لاک پشتی ساخت کانون فرهنگی بافق توسط این شرکت گله مند هستند و از اینکه مدیران شهداب با وجود استعدادهای فراوان در شهرستان در عرصه ورزش اسپانسری تیم والیبال یزد را در لیگ برتر کشور پذیرفته و در حال ساخت کارخانه جوار معدنی در اردکان هستند به شدت ناراحت بوده و این حرکات را به نوعی ناسپاسی و بی مهری به منطقه می دانند.
موضوع دیگری که مطرح بوده و حائز اهمیت است اینکه شرکت شهداب یزد در کدام اداره دارایی پرونده مالیاتی داشته و اگر پرونده مالیاتی این شرکت در مرکز استان باشد قانونی است یا خیر؟ آیا مردم و مسئولان شهرستان می توانند همانطور که قرار است بهره بردار معدن کوشک را خلع ید کنند این شرکت یا شرکتهای مشابه را نیز از ادامه کار در شهرستان کنار گذاشته تا شرکتهای بومی مستعد جای آنها را پر کنند؟!
ناگفته نماند در روزهای اخیر که تنها بیمارستان بافق با مشکل ونتیلاتور، اکسیژن ساز و در کل کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در مقابله با ویروس کرونا روبرو شده و به خاطر این کمبودها جان همشهریان بافقی در خطر قرار گرفته است این انتقادها شدیدتر شده و مردم توقع دارند با توجه به تعلق گرفتن معافیت مالیاتی به کمکهای خیری و در قبال مسئولیتهای اجتماعی، این شرکت در این شرایط حساس و وخیم در کنار دیگر شرکتها و معادن به تنها بیمارستان بافق در راستای خرید تجهیزات پزشکی کمک کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *