حسین ارجمند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق از موافقت اولیه برای ساخت فیلم سینمایی “کمال الدین محمد وحشی بافقی” طی بازدید شهرام اسدی از صحنه های ساخت فیلم روز واقعه در بافق توسط کارگردان این فیلم و سریال های شیخ بهایی و جلال الدین بلخی معروف به مولوی خبر داده و گفته در صورت داشتن سرمایه گذار داخلی برای تقبل بخشی از هزینه های ساخت این فیلم کار آغاز خواهد شد.
این خبر مسرت بخش می توانست و باید زودتر از اینها شکل می گرفت با این وجود هم هنوز با اعلام موافقت اولیه در ابتدای راه هستیم و با توجه به مطرح شدن تقبل بخشی از هزینه ها، این امر و موضوع حیاتی برای شهرستان نیاز به پیگیری مستمر دارد تا به نتیجه برسد.
انتقال مقبره این شاعر پر آوازه از یزد به بافق، ساخت مقبره ای در خور در فضا و مکانی مناسب، ساخت فیلم سینمایی “کمال الدین وحشی بافقی” و اقداماتی از این قبیل به نوعی ریل گذاری برای توسعه صنعت پاک و آینده دار گردشگری و از زیربنایی ترین امور در این صنعت می باشد که لازم است از تمام ظرفیتهای شهرستان در خصوص پیشبرد این پروژه ها استفاده بهینه شود.
در این مسیر می توان با شناسایی تهیه کنندگان بنامی که به فرهنگ و ادب علاقه دارند نیز وارد مذاکره شد تا این رویا هر چه زودتر به واقعیت بپیوندد.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *