مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد: برای نخستین بار مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

به گزارش عصر بافق؛ امیراحمد پهلوانیان در اختتامیه برنامه تلویزیون مجازی “قرار دل” ویژه دهه اول محرم با اشاره به اینکه شیوع کرونا فرصت‌هایی جدید در رسانه ایجاد کرد، گفت: این فرصت خلاقیت‌های زیادی در تولیدات رسانه در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: به منظور معرفی ظرفیت‌های اجتماعی، اقتصادی و هنری شهرستان‌ها، مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در برخی از شهرستان‌ها از جمله بافق ایجاد می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تأکید کرد: این ایده برای نخستین بار از سوی مرکز یزد ارائه شده و تلاش داریم برای توسعه آن زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.
پهلوانیان ادامه داد: شهرستان بافق از ظرفیت‌های بالای ، هنری برخوردار است و باشگاه خبرنگاران جوان و جوانه‌های این شهرستان در کشور درخشیده است.

وی اظهار داشت: پوشش نماز ظهر عاشورای بافق ، به صورت زنده از شبکه یزد و سراسری توسط تیم رسانه‌های دفتر خبر بافق نیز از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی دراین شهرستان است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در پایان افزود: در برخی از شهرستان‌ها نیز آثار نمایشی و تلویزیونی تولید شده است که انتظار می‌رود این فعالیت در شهرستان بافق نیز به زودی آغاز شود.

منبع: صدا وسیما

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *