شاه حسینی در کنفرانس خبری تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار گفته که بودجه ۹۹ بافق قطعی شده است.
اسم بودجه که می آید آن هم از نوع بودجه های استانی و نحوه تقسیم این بودجه ها در سطح استان و بین شهرستانها داغ دلمان تازه می شود. ما به عنوان یک رسانه محلی بارها از استاندار و حکمران خوب که گفته بودند مدیران غیر پاسخگو را معرفی کنید در زمینه شفاف سازی نحوه اختصاص بودجه های استانی مطالبه کردیم و جوابی هم نگرفتیم. البته نمی دانیم استاندار محترم را به دلیل عدم پاسخگویی به مطالبه یک رسانه به کجا باید معرفی کنیم.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز پس از بارها پیگیری نتوانست و در ادامه شاید نخواست که بودجه هر شهرستان به صورت کلی و طریقه محاسبه آن و فاکتورهای دخیل در محاسبه به تفکیک هر اداره کل به مردم اعلام شود. اما محمد رضا صباغیان بافقی که در راستای شفافیت اموال و هزینه های انتخاباتی خود را منتشر کرده است چرا از اهرمهای نظارتی در اختیار خود در راستای شفافیت در تخصیص بودجه های استانی و شهرستانی و نحوه هزینه کرد آن استفاده نکرده و نمی کند؟
جناب آقای صباغیان، نماینده محترم مردم بافق و حوزه محروم مهریز در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای شاه حسینی، سرپرست فرمانداری بافق اگر بخواهید و بخواهیم عملکرد یک مدیر یا رئیس اداره ای را برآورد کنیم، با دیگر سازمانهای مشابه در دیگر شهرستانها بسنجیم و با فعالیت خودشان در سالهای قبل مقایسه کنیم از فاکتورهای مهم و حیاتی در این زمینه میزان بودجه اختصاص یافته و میزان بودجه جذب شده دولتی و غیر دولتی می باشد که این امر بر اثر اینکه احتمالا ریگی به کفش برخی مدیران استانی در همین تخصیصها و تقسیم ها وجود دارد تاکنون به طور کامل شفاف نشده است.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *