در حالیڪه هنوز چند روز بیشتر نیست ڪه به موقت بودن مدیران فسفات و بیمارستان بافق و اینڪه این موقت بودنها تقریبا دائمی شده و اتفاقی نیفتاده بلڪه عادت شده و به فراموشی سپرده شده اشاره و اعتراض ڪردیم و از اینڪه پستهایی ڪه خودشان به تنهایی نیاز به چند نفر دارند به خصوص بیمارستان بافق آن هم در شرایط ڪرونایی بدون در نظر گرفتن مشڪلات پیش رو، دو تا دو تا به یڪ نفر واگذار می شود نوشته ایم ڪه زاده رحمانی علی رغم قول پیگیری که داده بود جابجا شد.
از بد روزگار اینڪه اینبار موقتی بودنها به فرمانداری نیز سرایت ڪرده، فرمانداری ڪه معاون برنامه ریزیش پست حراست را نیز ماههاست به صورت موقت در اختیار دارد، فرمانداری ڪه معاون عمرانی اش ماههاست پست ڪارشناس تقسیمات ڪشوری را نیز به صورت موقت در اختیار دارد و سوالی ڪه ذهن ما را درگیر ڪرده اینڪه محمد علی شاه حسینی علاوه بر اینڪه خلاف خواست مردم و مسئولان بافقی غیر بومی هست، دو شغله است( مدیر ڪل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری) و موقتی، قرار است غیر ساڪن نیز باشد؟
هر چه جلوتر می رویم علی رغم شعارها وضعیت شهرستان به لحاظ منابع انسانی و بومی گزینی، قانون مند شدن چارت ادارات و فرمانداری و بسیاری مسائل دیگر وخیم تر می شود و این وخامت میوه تخلفهاست، تخلفهایی ڪه از بس تڪرار شده، رسم شده و دیگر نمی توان اسم تخلف را روی آن گذاشت چراڪه اگر تخلف بود ڪه به این راحتی و با این حجم پشت سر هم انجام نمیشد.
اگر قرار است سرپرست فرمانداری لااقل تا آخر این دولت بماند چرا استانداری با مردم بافق اینگونه برخورد می ڪند و با مردم روراست نیست و اگر قرار به رفتن است و این پست موقتی است ڪه حاشا به این برنامه ریزی بلند مدت استاندار و مسئولان بافقی، چشم همه تان روشن، اگر قرار است بومی بر این مسند تڪیه بزند چرا باید بین این جایگزینی، یڪ شهرستان چند ماه زمان با ارزش را ڪه در لحظه به لحظه اش ممڪن است هزاران اتفاق بیفتد ڪه تا ابد در سرنوشت مردمان آن تاثیر بگذارد از دست بدهد؟ آیا حڪم زاده رحمانی به یڪباره از آسمان نزول ڪرده بود و ڪسی از این تغییر و جابجایی خبر نداشت ڪه همزمان نسبت به انتخاب یڪ فرماندار حالا بومی یا غیربومی اقدام شود؟ چه نانی از این بلاتڪلیفی در سفره عده ای قرار می گیرد ڪه با سرنوشت یڪ شهرستان به اینگونه برخورد می شود؟
آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :
  1. ناشناس

    یعنی دید استان نسبت به بافق اینه :
    تا صدای کسی در نیومده هر کاری میتونیم سرشون بیاریم
    وابستگی عجیب به بودجه هایی که از سنگ آهن میاد تا حدی ضعف وحشتناک مدیریت بیمارستان را پوشش داده… چقدر متخصص هایی که موظفی و با هزینه ویزیت دولتی اومدن و پروندنشون..و همچنان صدای کسی در نیومد….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *