رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر ،این روز را به تلاشگران عرصه‌ ی کار ، تلاش و تولید بویژه کارگران زحمت کش و خدوم مجموعه سنگ آهن تبریک گفت .

به گزارش عصر بافق؛ متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 امام خمینی (ره) : حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.

۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، بهانه و فرصتی است که قدردانی جامعه و مردم را از زحمات کارگران شریف، تلاشگران خط اول تحرک، تولید، اقتصاد و پیشرفت کشور بیان نماییم.

بی‌شک کار و کارگر به عنوان نیروی محرکه‌ و بازوی توانمند چرخه‌‌ ی اقتصاد و صنعت نقشی کلیدی و حیاتی را در هر کشوری بر عهده دارد.

در طی سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که شکوفایی اقتصاد کشور ‌به‌رغم تمام مانع تراشی‌ها و ستیزه‌گری‌های برخی قدرت‌های جهانی و استعمار در دست‌یابی به فناوری تولید و ارتقای سطح دانش و تکنیک، با همت کارگران بی‌ادعای کشور و دست‌های توانمند آنان میسر شده است.

رجاء واثق دارم که این بلند همتی و روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، موجب ارتقای تولید و صنعت کشور خواهد شد و در سایه‌سار تلاش این بزرگواران است که می‌توانیم به تحقق ” جهش تولید ” که از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید است، دستیابیم.قطعا با همت کارگران مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی تولید مجموعه  بیش از پیش رونق خواهد گرفت و در سال جاری شاهد دستاوردهای ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرور آفرین صنعت کشور است، خواهیم بود .

اینجانب ضمن ستایش دست‌هایی که آیینه تلاش روزگارند، بر این  باورم که برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان حضور یکایک کارگران عزیز بایسته و ناگزیر است. همان‌هایی که به فرموده مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند و هم اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارند.

در پایان این روز را به تلاشگران عرصه‌ ی کار ، تلاش و تولید در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق تبریک عرض می نمایم و‌ از درگاه خداوند متعال در ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان برای تمام پرسنل خدوم و‌ خانواده های عزیز آنان سلامتی و طول عمر با عزت و رحمت و‌ برکات و عاقبت بخیری را مسألت می‌کنم.

رضا فلاح مبارکه

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *