مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق با بیان اینکه توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن دسته بندی و براساس حروف الفبا نام خانوادگی پرسنل می باشد،افزود: اهدای جوایز هر مقطع با رعایت فاصله اجتماعی و پارتیشن بندی انجام می گیرد که با رعایت فاصله اجتماعی از سوی مراجعه کنندگان این امر بدون هیچگونه مشکلی انجام خواهد گرفت.

به گزارش عصر بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی ضمن عذرخواهی از مجموعه دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت به جهت تاخیر در اهدای جوایز به علت شیوع کرونا ویروس و رعایت نکات بهداشتی اعلام کرد:  از روز شنبه ۳۰ فروردین توزیع جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این امر دسته بندی و براساس حروف الفبا نام خانوادگی پرسنل می باشد که روی کارتابل ها و در فضای مجازی قرار گرفته است،افزود: تمام مکان های اهدای جوایز با رعایت پروتکل های بهداشتی ضدعفونی شده و پرسنل توزیع کننده مجهز به ماسک و دستکش بوده و قبل از ورود به سیستم غربالگری و تب سنجی شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق از خانواده های دانش آموزان ممتاز شرکت خواست براساس حروف الفبا نام خانوادگی و رعایت فاصله اجتماعی اقدام به دریافت جوایز فرزندان خود کنند و تاکید کرد: خانواده ها از آوردن کودکان خود خودداری نموده و برای رعایت پروتکل بهداشتی و حفظ سلامت خود تنها یک نفر از والدین نسبت به دریافت جوایز فرزند خود مراجعه کند.

فخری بافقی با اشاره به اینکه تمامی جوایز پیش از شیوع کرونا تهیه و در محل توزیع بدون هیچگونه نقل و انتقالی انبار شده است،اظهار داشت: اهدای جوایز هر مقطع با رعایت فاصله و پارتیشن بندی صورت می گیرد که با رعایت فاصله اجتماعی از سوی مراجعه کنندگان این امر بدون هیچگونه مشکلی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی و دسته بندی براساس حروف الفبا نام خانوادگی پرسنل در روز مشخص شده برای دریافت جوایز که خود مانع از تجمع جمعیت می شود اما در خارج از سالن نقاط رنگی به عنوان فاصله اجتماعی توسط پرسنل روابط عمومی مشخص شده تا در صورت تجمع، با فاصله یک و نیم متری و به تعداد ورود و خروج افراد برای دریافت جوایز انجام گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق خاطر نشان کرد: همچنین یک نفر از پرسنل می تواند رسیدهای همکاران و یا اقوام خود را برای دریافت جوایز بیاورند تا تعداد مراجعه کنندگان به حداقل برسد.

فخری بافقی در پایان از حمایت های مدیرعامل شرکت سنگ آهن،معاون برنامه ریزی و تلاش مجموعه پرسنل روابط عمومی،انتظامات، حراست، بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) در بحث نظم و انضباط و رعایت فاصله اجتماعی،مدیرعامل باشگاه آهن و نیز واحد  HSEدر بحث ضدعفونی محل توزیع جوایز و رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز تجهیز پرسنل توزیع هدایا به تجهزات ایمنی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مکان توزیع جوایز سالن چند منظوره جنب سالن ورزشی امام علی(ع) می باشد و این امر از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۴ عصر انجام می گیرد.

برچسب ها :
  1. فاطمه فلاح بافقی

    دیدن مبالغ جایزه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *