حسن باقری کاندیدا انتخابات مجلس یازدهم: امشب صرفا به رسم احترام و رفاقت در کنار رقابت سالم و به قصد دیدار به ستادها رفتیم.
به گزارش عصر بافق؛ حسن باقری در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: امشب من و اعضای ستادم به رسم احترام به دیدار ستاد مهران فاطمی و حجة الاسلام سید رضی رفتیم و برای اینکه تبعیضی صورت نگیرد به ستاد محمدرضا صباغیان نیز سر زدیم.
وی با تاکید بر اینکه خبر قبلی شما اشتباه نبود اما عده ای دچار برداشت اشتباه شدند تصریح کرد: در جلسه محله فخریه گفتم، بازهم تاکید میکنم اگر به دنبال اجماع هستند باید طبق بیانیه رهبر معظم انقلاب، جوان گرایی در انتخابات صورت بگیرد پس تنها در صورتی که دو نفر دیگر به نفع اتحاد دو شهرستان کناره گیری کنند پس از آن با حجت الاسلام رضی شرایط اجماع و اتحاد را بررسی می کنیم تا فقط فرد اصلح در انتخابات شرکت کنند.
این کاندیدا در پایان خاطر نشان کرد: در غیر این صورت به هیچ عنوان به اجماع نخواهم رسید.

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    آب که سر بالا رود….

  2. ناهید مظفری

    میان پرواز تا پرتاب تفاوت از زمین تا آسمان است، پرواز که کنی، آنجا میرسی که خودت می خواهی، پرتابت که کنند ، آنجا می روی که آنان می خواهند. برای جناب آقای دکتر باقری پروازی ‌پیروزمندانه آرزو دارم.سربلند باشید
    کسی که از مردم باشه و با دل کارکنه پیروز میشه .آقای باقری انسانی خاکی و انساندوست و با صداقته.من در این دیدگاه قصد زیر سوال بردن و نادیده گرفتن عملکرد هیچکس رو ندارم اما هر فردی آرمان ها و اهداف خاص خود رو دارد و برای این اهداف نیز برنامه ریزی کرده .امیدوارم مردم ما آگاهانه و به دور از ترور شخصیت به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند .همانطور که من و بیشتر بانوان به آقای حسن باقری رای میدیم و تکلیف خودمون رو حداقل با خودمون مشخص کردیم .آقای دکتر همواره شاد و تندرست و پیروز و سربلند باشید .با احترام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *