حسن باقری کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در میان جمعی از مردم بافق اصلی ترین هدف خود را اشتغال زایی، تامین خوراک سنگ آهن و ایجاد اتاق فکری عنوان کرد.
به گزارش عصر بافق؛ حسن باقری کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه مهریز در میان استقبال جمعی از مردم شهرستان بافق در مسجد امام حسین(ع) محله بزرگ سفلی با تاکید بر اینکه من یک روستازاده ام گفت: متولد روستای بنستان از توابع بهاباد و بزرگ شده بافق هستم و خود را بافقی و بهابادی می دانم.
وی در ادامه بیان داشت: بی عدالتی هایی ک از ابتدا تا به امروز در حق بزرگترین حوزه انتخابیه شده باعث محرومیت های بسیار زیادی شده است و مردم ناراضی هستند.
کاندیدای انتخابات مجلس یکی از اهداف اصلی خود را ایجاد اتاق فکری بین مردم و نمایندگان عنوان کرد و افزود: با مشارکت مردم و نخبگان در این اتاق فکری، نظرات و مشکلات حوزه را این طریق دریافت می کنیم و مشکلات اقتصادی و عمرانی شهرها جمع بندی، بررسی و تجزیه و تحلیل و اولویت بندی می شود و در نهایت دستوالعملی برای نماینده خواهد شد که در کنار وظیفه اصلی خود که نظارت و قانون گذاری است به مشکلات عمرانی و اقتصادی حوزه انتخابیه رسیدگی کند و نتیجه از طریق همین اتاق اطلاع رسانی شود.
باقری ادامه داد: در واقع اتاق فکر رابطه ای دو سویه بین نماینده و مردم است تا مشکلات بیان شود همچنین طرح ها و لوایحی که قرار است در مجلس مصوب شود به سمع و نظر مردم برسد.
وی تصریح کرد: با این کار نماینده به جای اینکه نظرات شخصی و جناحی خود را در خصوص لایحه و مصوبات بیان کند انتقال دهنده نظرات مردم می شود در نتیجه این امر سبب شفافیت آرا نمایندگان نیز می شود.

این کاندیدا در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مشکلات حوزه صنعت ک معدن پرداخت و گفت: قریب به ۲۰ سال در معادن فعالیت کرده ام اکنون دغدغه اصلی مردم بافق کمبود خوراک سنگ آهن است که در اثر سومدیریت و برداشت های بی رویه رخ داده است و ذخایر مواد معدنی در سنگ آهن و چادرملو در معرض خطر است.
باقری با تاکید بر اینکه باید راهی برای افزایش عمر معادن پیدا کرد عنوان داشت: می توان با اکتشاف معادن کوچک مقایس و آنومالی هایی ک در اطراف شهر وجود دارد خوراک سنگ آهن را تامین کنیم و این کار علاوه بر رونق بخش صنعت معدن سبب ایجاد اشتغال زایی برای جوانان جویای کار می شود.
وی افزود: همچنین باید از خام فروشی جلوگیری شود و از طرفی با احداث کارخانه های جوار معدنی در شهرستان بافق و تکمیل چرخه فولاد در بافق زمینه اشتغال جوانان را فراهم‌کرد.
کاندیدای انتخابات حوزه مهریز در ادامه اولویت بعدی خود را صنعت گردشگری نام برد و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفبت بافق در اماکن تاریخی و تفریحی با ایجاد پکیج کامل گردشگری و صنایع دستی می توان علاوه بر رونق شهر و معرفی بافق به ایران و جهان زمینه اشتغال زایی و درامد زایی برای بانوان و جوانان را فراهم‌کرد.
باقری در زمینه کشاورزی و دامپروری بیان داشت: با فرآوری محصولات کشاورزی و دامپروری می توان ارزش افزوده ای به سوی کشاورز و دامپرور بازگرداند و دست دلال و واسطه را کوتاه کنیم و از طرفی سبب اشتغال زایی نیز می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : با عنایت به ذخایر بسیار خوب موجود در سنگ آهن، ذوب و روی و… اگر اعتماد سرمایه گذران را جلب کنیم می توانیم کارخانه های جدید احداث یا کارخانه های تعطیل شده را مجددا راه اندازی کنیم تا زمینه ساز اشتغال شود.
مشارکت حداکثری بانوان در مشاغل دولتی خصوصی خانگی، پیگیری برای اصلاح حوزه انتخابیه نیز از دیگر اهداف این کاندیدا بود.
باقری در پایان سخنان خود از مردم دعوت کرد تا با حضور در پای صندوق های رای به پیروی از بیانیات رهبر معظم انقلاب به جوانان و افراد انقلابی و متخصص رای دهند.

گفتنی است؛ پس از سخنرانی این کاندیدا که با استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان بافق مواجه شد وی به سوالات مردم در زمینه گرانی و تورم، افزایش بی رویه قیمت زمین و مسکن در بافق، اتحاد مردم بافق و بهاباد و ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق-بهاباد و بافق- اردکان و معادن پاسخ داد.

حواشی جلسه : جلسه با استقبال خوبی از سوی حامیان این کاندیدا برگزار شد و پس از جلسه با سردادن شعارهایی چون “باقری ولایی امید شهر مایی “و… حمایت خود را از این کاندیدا اعلام کردند و وی را تا ستاد همراهی کردند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *