🔸متن کامل این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

🔺باسمه تعالی
🔻با سلام و درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر و قدردانی و ادای احترام به مردم شریف حوزه انتخابیه خاتم، بهاباد، مهریز، بافق و ابرکوه که در عرصه های مختلف انقلابیگری و جهاد همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند.

🔻در امتداد این مسیر الهی بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که جوانان را برای آینده سازی، شانه گذاشتن زیر بار مشکلات و سر افزاری این مرز و بوم به ویژه برای خدمت به مورد خطاب قرار داده اند، دارای اهمیت فراوان است.

🔻بر این مبنا و با توجه به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که به لطف خداوند و حضور مردم همیشه در صحنه جلوه ای از مشارکت و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب را رقم می زند؛ اینجانبان رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی مهندس #فرهمند حمایت قاطع خود را از کاندیدای #جوان ، انقلابی، دانشگاهی و خوش سابقه در عرصه خدمت و مسئولیت های مدیریتی و اجرایی را در حوزه انتخابیه پنج شهرستان را اعلام می داریم.

🔻امید است تقویت اتحاد و یکپارچگی در این منطقه زمینه حضور جوانی انقلابی و خستگی‌ناپذیر«#دکترمهرانفاطمی» را در عرصه مردم داری و خدمتی دوباره با دیدگاه علیه #تبعیض برای پیشرفت را فراهم آورد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۵

🚩کانال رسمی دکتر مهران #فاطمی :
🆔 @dr_mehran_fatemi

پ.ن: فرصتی برابر برای تمام کاندیداها در سایت و کانال خبری عصربافق؛ جهت درج تبلیغات با شماره 09135681220 تماس بگیرید.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *