کاندیدای انتخابات مجلس : در اولین نطق خود در مجلس سه هزار برگ سند ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان را به هشتاد میلیون ایرانی نشان خواهم داد.
به گزارش عصر بافق؛ مهران فاطمی کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در جمع مردم بافق گفت: جابجایی مرزهای شهرستان بافق مشخصا تبعیض و نابرابری است و اولین نطق من در مجلس در خصوص این ابهامات خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه سکوت جایز نیست بیان داشت: ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق- اردکان و بافق – بهاباد یکبار برای همیشه باید کارشناسانه حل شود و قطعا بطور پیگیری میکنم.
کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد: سه هزار برگ #سند در رابطه با مرزهای جغرافیایی شهرستان بافق را در مجلس نشان هشتاد ملیون ایرانی خواهم داد این مسئله را #شجاعانه حل خواهم کرد.
فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: فصل الخطاب برای من #رهبریست و عملکرد دولت دکتر محمود #احمدی نژاد با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست حاضرم مناظره کنم، احمدی نژاد خطا کرد، #خیانت نکرد، اما عده ای خیانت کردن حتی بدتر از #خیانت .

پ‌.ن: فرصتی برابر برای تمامی کاندیداها در سایت و کانال خبری تحلیلی عصر بافق؛ جهت درج تبلیغات با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۶۸۱۲۲۰ تماس بگیرید.

برچسب ها : ,
  1. samaa

    جناب فاطمی اون موقع که …. نصف شب از دیوار مردم بهاباد رفتن بالا و هتک حرمت کردن به ناموس این مردم حضرت عالی چه پستی داشتین؟!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *