شهردار بافق : همزمان با دهه فجر پروژه های عمرانی شهرداری بافق افتتاح می شود.
به گزارش عصر بافق؛ سید علی نوروززاده با تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر گفت : ساماندهی ورودی شهر بافق از سمت استان کرمان به همراه بلوار بهشت حسین ، میدان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دسترسی های به روستای صدرآباد و قاضی میرجعفر از جمله پروژه مهم است که با حضور استاندار یزد در هفدهمین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی هزینه این پروژه که در مساحتی بالغ بر 58000 مترمربع انجام شده است را بیش از بیست و هشت میلیارد ریال اعلام کرد و عملیات اجرایی آن را شامل خاکبرداری ، خاکریزی، نصب سنگ جدول، آسفالت و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی بیان کرد.
شهردار بافق همچنین از تکمیل و افتتاح اولین خانه فرهنگ شهرداری بافق با مساحتی بالغ بر 550 مترمربع همزمان با سفر استاندار محترم خبر داد و افزود جهت خرید و مرمت این بنای ثبتی بالغ بر دوازده میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است که یازده میلیارد ریال آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری بافق و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال مابقی آن از محل کمکهای فرمانداری هزینه شده است.
نوروززاده احداث و راه اندازی پارک محله ای عدالت را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری این ایام بیان کرد.
وی همچنین از تکمیل و راه اندازی پروژه روشنایی بلوار آیت الله میرغنی زاده در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این پروژه با مشارکت شهرداری و اداره برق اجرا گردیده است.
وی در خاتمه از بهره برداری بیش از ده پروژه عمرانی دیگر در حوزه های ترافیکی ، مبلمان شهری ، ورزشی و زیرساختی طی روزهای پایانی سالجاری خبر داد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    آقای نورزاده و شورای ا س ل ا م ی بافق این چه توزیع جغرافیایی پرژه ها می باشد برای نمونه یه طرح هم نقاط دیگر شهر انجام می دادید با این تفکر انجمادی عدالت ذبح و شهر نا متوازن خواهیم داشت مسبب تفرقه شمایید اعضای 3+2 شورا انتظار رای آوری مجلس از محلات دیگر را نداشته باشید از … به خداوند پناه ببرید تا … شوید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *