به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست خبری فرماندار بافق با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش عصر بافق ؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت :

-افتتاح پروژه ها در دهه فجر؛ در دهه فجر ۶۳ پروژه با اعتباری ۱۱۴ میلیارد تومان و با اشتغال زایی ۲۶۳ نفر در شهرستان بافق افتتاح می شود.
همچنین ۸ پروژه با اعتبار ۳۷۰۰ میلیارد تومان شامل گاز رسانی به منطقه گودگوار،منطقه ویژه پرورش تیلاپیا . آزمایشگاه مرکزی، عملیات عمرانی تنیس روی میز، ۱۰ کیلومتر از جاده سیروس آباد، عملیات عمرانی کارخانه تولید آهن اسفنجی و… می باشد.
-خطوط مرزی؛ پرونده خطوط مرزی در دفتر تقسیمات کشور باز است و به غیر از الحاق ۳۵ نقطه به بافق هیچ موضوع جدیدی رخ نداده و صرفا به اعتراضات رسیدگی می شود.
-لغو ۱۵ درصد سهام سنگ آهن؛ رای به نفع  صندوق بازنسستگی صادر شد حقوق دانان معتقدند امکان هبه یا بخشش وجود ندارد اما پیگیری ها ادامه دارد.
-جاده کوشک؛ سال آینده روکش آسفالت جاده بافق کوشک انجام می شود.
-انتخابات؛ ۳۸ شعبه اخذ رای انتخابات در شهرستان بافق شامل ۲۷ شعبه ثابت در شهر ، ۲ شعبه در روستا و ۱۱ شعبه سیار در شهرستان بافق فعالیت می کند.
-معلولین؛ هر بانکی که قصد ایجاد اتوبانک ( عابربانک مخصوص نابینایان) داشته باشد بودجه آن از طریق فرمانداری تامین می شود.
-عوارض؛ معدن کوشک یک میلیارد تومان پرداخت عوارض داشته است همچنین برخی معادن اشتغال زایی آن ها کفایت می کند حتی اگر عوارض ندهند.
-تکذیب واگذاری چاه گز؛ چاه گز به ذوب آهن اصفهان واگذار نشده است .
-تعطیلی کافه کتاب پژواک؛ نیاز یک شهر پاتوق های فرهنگی چون کافه کتاب پژواک است. آقای ارجمند هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی نداده است فقط گفته اند این کافه مجوزی از اداره ارشاد ندارد اگر نیاز باشد پیگیری می کنیم تا مجوز بگیرد و حمایت می کنیم‌.
-ترمینال؛ ساماندهی پایانه مسافربری بافق در میدان امام علی یزد را از طریق شهرداری یزد پیگیری می کنم.
-مرکز آموزش ناجا؛ تامین اعتبار لازم برای ساخت مرکز انجام شده و در تامین فرآیند تامین پیمانکار است و در فاز اول پیش بینی ۷۰۰میلیون تومان اعتبار است.
-زمین ورزشگاه تختی؛ آخرین لایه زیرسازی انجام و چمن آن آماده است.
-دانشکده فنی حرفه ای؛ تحویل دانشگاه فنی و حرفه ای شده و کار خود را انجام می دهد/دو رشته تکنیسین گازرسانی و تکنسین برق صنعتی وارد بافق می شود.
-فاضلاب شهری؛ با رفع برخی مشکلات مالی و حقوقی یکماه است بر شتاب کار افزوده شده و تاکید کردیم حداکثر تا ۱۵اسفند عملیات حفاری جمع شود تا اواسط فرودین.
-یکی بودن رییس بیمارستان و شبکه بهداشت؛ بعد از انتخابات رییس بیمارستان منصوب می شود و بیشتر به تخصص فرد توجه می شود تا بومی بودن چرا که متخصصین بومی مسوولیت ریاست را نپذیرفتند.
-یکی بودن معاون سیاسی و حراست فرمانداری؛ تناقض ندارد و وظایف مشابه است به محض تکمیل چارت اداری نیرو جایگزین می شود.
-نیروگاه خورشیدی؛ عملیات نیروگاه خورشیدی در روستای کوشک در حال انجام است.
-در انتصابات محله گرایی نمی شود یکی از معاونینم از محله قلعه اس و معاون دیگر از محله لرد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. فتوحی

    اولا که لرد و قلعه قدیمی شده و شده محله سفلا و دوما چراکسی از سرنوشت نامعلوم فرودگاه سوال نکرد چرا از میزان آمار بالای طلاق در بافق سوال نکرد و آمار کودکان بافق آمار زاهدانیهای یرازیر شده در بافق آمار مدیران غیربومی و چارت فرمانداری صدها مورد مهمتر دیگه .چرا از میزان بالای بیکاری فارغ التحصیلان سوال نشد چرا از سرنوشت نامعلوم نامه شورای محترم بافق به وزیر اطلاعات سوال نشد چرا از کیفیت بسیار بد آسفالت جاده بافق و خیابانهای و کوچه ها سوال نشد!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *