معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد : در بحث کمبود نیروی انسانی در فرمانداری و بخشداری بافق سعی شده با همکاری فرماندار شهرستان چارت سازمانی خالی شده تا در استخدام های پیش رو بتوان نیروی انسانی جدید جذب و بکارگیری شوند.

به گزارش عصر بافق؛ اکرم فداکار در نشستی با کارمندان فرماندار بافق با عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: امیدواریم خون ایشان نیز که همانند حیاتشان سرشار از برکت بوده، وحدت و همدلی را در بین مردم بیش از پیش گسترش دهد.

وی در این نشست هدف از سفر خود را به شهرستان ملاقات رو در رو با کارمندان فرمانداری و بخشداری مرکزی و آشنایی با مسائل و مشکلات پیش روی ایشان عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن عذرخواهی از کم و کاستی های موجود در مجموعه های تحت نظر استانداری تصریح کرد: متاسفانه کمبود منابع و مشکلات اقتصادی باعث شده است شرایط کاری با مسائل و کمبودهایی مواجه شود.

فداکار عنوان داشت: در بحث کمبود نیروی انسانی در فرمانداری و بخشداری بافق سعی شده با همکاری فرماندار شهرستان چارت سازمانی خالی شده تا در استخدام های پیش رو بتوان نیروی انسانی جدید جذب و بکارگیری شوند.

وی ادامه داد: تمامی مجوز های استخدامی به صورت ملی است که وزارت کشور توانسته از سازمان امور استخدامی اخذ نماید و جذب نیرو صرفا برای فرمانداری ها و بخشداری هایی که زیر 60 درصد از پست های چارت سازمانی آن تکمیل است صورت می گیرد.

زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه به بیان مباحث و مطالباتی از جمله افزایش نیروی انسانی و تکمیل چارت سازمانی فرمانداری و بخشداری، افزایش کمی و کیفی وسایط نقلیه و برخی دیگر از مشکلات پیش روی کارمندان پرداخت.

پورامینی بخشدار مرکزی بافق نیز در سخنانی به بیان کمبودهای و درخواست های خود پرداخت و گفت: بخشداری مرکزی بافق فاقد نیروی انسانی رسمی است و کمبود خودرو، کمبود و فرسودگی تجهیزات نیز از دیگر مشکلات پیش روی این بخشداری است.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *