امام جمعه شهرستان بافق: در انتخابات پیش رو باید همه آحاد جامعه به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت پیش قرم بوده و با حضور پرشور در این عرصه بار دیگر ضمن انتخاب اشخاص انقلابی و ولایی عشق و ارادت خود را به نظام و کشور به منصه ظهور برسانند و راه پیشرفت کشور را هموارتر سازند.

به گزارش عصر بافق ؛ آیت الله سید جواد سلیمانی در دیدار جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مدیر و اعضای شورای بسیج پیشکسوتان استان یزد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین به بیان خاطراتی از رزمندگان شهرستان بافق در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: مردم و جهادگران بافق جز پیشتازان عرصه جهاد و شهادت بودند که اولین گروه های اعزامی از استان یزد به مناطق جنگی و کردستان از بافق انجام و همچنین اولین حساب پشتیبانی از جنگ نیز در این شهرستان افتتاح شد.

وی در ادامه با توجه به درخواست حاضرین پیرامون بیان خاطرات خود از دوران اسارت در زندان های ساواک در زمان قبل از انقلاب، سخنانی را عنوان کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه یزد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات روز جامعه و شرایط حساس کنونی پرداخت و تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات سیاسی امسال کشور، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

سلیمانی در پایان با اشاره به آغاز دهه پنجم از انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی این دوره را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: می طلبد که همه آحاد جامعه به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت پیش قرم بوده و با حضور پرشور در این عرصه بار دیگر ضمن انتخاب اشخاص انقلابی و ولایی عشق و ارادت خود را به نظام و کشور به منصه ظهور برسانند و راه پیشرفت کشور را هموارتر سازند.

گفتنی است در این دیدار فرمانده و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق و برخی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *