مجمع خیرین شهرستان بافق در اقدامی تعداد 120 حواله موادغذایی و 200 بسته میوه آماده و بین مؤسسات خیریه شهرستان توزیع نمود تا امشب برسر سفره خانواده های بی بضاعت شهرستان قرار گیرد.

به گزارش عصر بافق ؛ یلدا فرصتی است برای تجدید صمیمانه دیدارها، مجالیست برای تمرین و یادآروی سنت ها، خوبی ها و آرامش زندگی هایمان، همه باید به یاد داشته باشیم آرامش این شب ها و دوران را مدیون خون پاک شهدا هستیم و لازم است یادشان را گرامی بداریم، در این شب مبارک دست به دعا برمیداریم و برای عزیزانمان و خانواده محترم شهدا استواری و آرامش را آرزرو کرده و فرا رسیدن شب تلاوت قرآن و خواندن دعا، شب فال حافظ و شاهنامه خوانی را به تمامی مردم عزیز ایران و خانواده محترم شهدا تبریک و تهنیت عرض مینماییم .

 این شب یادآور آن است که حتی طولانی ترین شب هم به خورشید می رسد و خوبی ها و سختی ها در گذر هستند .

به همین مناسبت مجمع خیرین شهرستان بافق در اقدامی تعداد 120 حواله موادغذایی و 200 بسته میوه آماده و بین مؤسسات خیریه شهرستان توزیع نمود تا امشب برسر سفره خانواده های بی بضاعت شهرستان قرار گیرد .

همه آن ها برای ما به منزله خانواده هستند , در کنارشان بودن در یلدا برایمان افتخار است، تمام سعی بر این است که امشب لحظه های خوبی برایشان رقم بخورد .

بار الها، برما عطا کن همه خوبی‎های دنیا و آخرتت را، و بر ما بباران نعمت های فراوانت را در این زمستان شیرین که آغازش با آرامش یاد تو عجین شده است .

(مجمع خیرین میعاد بافق)

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *