رییس اداره فرهنگ و ارشاد از گشایش نمایشگاه کتاب درسالن ایت الله هاشمی ورزشگاه تختی خبر داد و گفت: سه هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه‌شده است.
به گزارش عصر بافق؛ حسین ارجمند با اعلام خبر فوق افزود: یکی از ارکان ترویج فرهنگ مطالعه در دسترس قرار گرفتن کتاب است و در همین راستا نمایشگاه بزرگ کتاب به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن وکانون بافق شناسی از تاریخ 21 تا 30 آذر در بافق برپا می شود و امید است که این امر بتواند به توسعه هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سعی شده تمام سلایق در نظر گرفته شود ابراز داشت: نمایشگاه کتاب در بخش‌های مختلف مذهبی، روانشناسی، پزشکی، تاریخی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان و غیره را در بردارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است، تصریح کرد: برای بهره‌مندی عموم مردم از کتاب و قرار گرفتن این کالا در سبد خانوار تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته‌شده است.
ارجمند در پایان با بیان اینکه ساعات کار نمایشگاه از ساعت 9 صبح لغایت 12 وعصرها از ساعت 16 لغایت 21 خواهد بود، اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان حوزه کتاب خواهد بود که انتظار می‌رود مورد استقبال عموم واقع شود.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *