فروشگاه خانه سفید (نمایندگی فروش محصولات اسنوا) در شهرستان بافق افتتاح شد.
به گزارش عصر بافق ؛ مدیر گروه فروش شرکت اسمارت و لوازم خانگی اسنوا در استان‌های یزد و اصفهان در مراسم افتتاحیه این فروشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: مدت 6 ماه است که با همکاری اصغر آقابابایی در شهرستان بافق و حمایت مرتضی دهقان نماینده فروش در مرکز استان یزد موفق شدیم بیش از 20 میلیارد ریال جهیزیه وکالاهای اساسی مورد نیاز همشهریان را در شهرستانهای بافق و بهاباد با شرایط اقساطی فراهم کنیم و همین عامل باعث شد که با پیگیری نمایندگی شهرستان و درخواستهای مکرر همشهریان و تقاضای رؤسای بانکهای طرف قرارداد نمایندگی فروش محصولات در شهرستان بافق نیز افتتاح شود.
متین روشن پژوه با بیان اینکه این طرح یک طرح ملی می باشد که با همکاری 9 بانک در سراسر کشور در حال انجام است تصریح کرد: شرکت اسمارت یکی از شرکت های تابع گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در کشور می باشد که می تواند فروش کالاهای تولید داخل را با همکاری بانکها با اقساط 36 ماهه و کارمزد 15 درصد حقیقی عرضه نماید.
وی ادامه داد: سقف وام تخصیص داده شده بر اساس قرارداد مابین بانکها مبلغ 200و 300 میلیون ریالی می باشد که هر شهروندی که شرایط بانکی وی محرز گردد می تواند با معرفی نمایندگی فروش در بافق به بانکهای عامل از مزایای آن استفاده نماید.
مدیرگروه فروش شرکت محصولات اسنوا در خصوص قیمت محصولات ارائه شده نیز گفت: به عنوان نماینده شرکت به کلیه متقاضیان و همشهریان بافقی و بهابادی این اطمینان خاطر را می دهم که قیمت تمامی محصولات طبق ضوابط و مقررات شرکت اعمال می شود.
روشن پژوه تصریح کرد: از مدیران عامل بانکهای صادرات و رفاه استان یزد و همچنین رؤسای این دو بانک در شهرستان بافق که کمال همکاری را داشته اند قدردانی می کنم.
لازم به ذکر است؛ این فروشگاه در بلوار انقلاب ، بعد از پمپ بنزین لطفی واقع شده است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *